2

سازمان ملل در زمان حاضر درسیطره چند کشور فاتح جنگ جهانی دوم است

  • کد خبر : 14060
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰

محمود احمدی نژاد در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی در جمع خبرنگاران همچنین گفت : سازمان ملل باید به دنبال تقویت هویت ، حیثیت، کرامت و منافع ملت ها باشد. وی افزود : سازمان ملل باید حداقل ها را رعایت کند.رییس جمهوری افزود : سازمان ملل در زمان حاضر درسیطره چند کشور فاتح […]

محمود احمدی نژاد در بدو ورود به فرودگاه جان اف کندی در جمع خبرنگاران همچنین گفت : سازمان ملل باید به دنبال تقویت هویت ، حیثیت، کرامت و منافع ملت ها باشد.
وی افزود : سازمان ملل باید حداقل ها را رعایت کند.رییس جمهوری افزود : سازمان ملل در زمان حاضر درسیطره چند کشور فاتح جنگ جهانی دوم است و کشورها برای رفت وآمد به این نهاد بین المللی باید از دولت آمریکا ویزا بگیرند درحالی که آمریکا هم مثل سایر کشورها یک عضو است.
وی افزود : باید شرایط به گونه ای باشد که دولت ها آزادانه به این مجمع بین المللی رفت و آمد داشته باشند و حقوق مردم خود را مطالبه کنند.
سخنرانی در صحن مجمع عمومی سازمان ملل و بیان دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در خصوص مهمترین تحولات جهانی، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا ، اساتید و دانشجویان دانشگاههای آمریکا از برنامه های مهم کاری آقای احمدی نژاد در سفر پنج روزه به نیویورک است.
رییس جمهوری کشورمان ظهر روز پنج شنبه سی ویکم شهریورماه (۲۲ سپتامبر) در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد.
مصاحبه با رسانه ها و شبکه های مختلف تلویزیونی آمریکا و سایر کشورها از برنامه های دیگر رییس جمهوری در جریان سفر به آمریکا و شرکت در نشست سالانه سازمان ملل است.
همچنین ۱۰ گروه دانشجویی از ایالت های ویسکانسین، تکزاس، یوتا و نیویورک و همچنین ۵۰ نفر از اساتید برجسته دانشگاههای کلمبیا، هاروارد و نیویورک با احمدی نژاد دیدار و گفت وگو می کنند.
گفتگو با ایرانیان مقیم آمریکا، دیدار با شخصیت‌های تاثیرگذار در مناسبات جهانی و همچنین دیدار با برخی سران کشورهای شرکت‌کننده در مجمع عمومی سازمان ملل متحد از جمله برنامه‌های احمدی‌نژاد در حاشیه این سفر است.
در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل ۹۲ رییس جمهور، ۴۳ رییس دولت، پنج معاون رییس جمهور، ۱۰ وزیر امور خارجه و ۴۳ وزیر از ۱۹۳ کشور عضو سازمان ملل شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر