1

ورزشگاه نقش‌جهان مثل فیلم‌های ارواح می‌ماند!

  • کد خبر : 142745
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به شایعه قهر محمدباقر صادقی گفت: در تیم من قهر و این مسائل معنا ندارد و صادقی می‌تواند در آینده به تیم ما کمک کند.

یحیی گل‌محمدی پس از پایان نشست خبری و در مقابل دوربین‌های تلویزیونی گفت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم تماشاگران فوتبال زیبایی را تماشا کردند. خوشبختانه توانستیم دو گل بزنیم و در ضد حملات خطرناک بودیم و من این پیروزی را به خود بازیکنان تقدیم می‌کنم که تلاش زیادی کردند.

وی تاکید کرد: ما تغییرات زیادی نداشتیم و به خاطر غیبت حدادی‌فر چند تغییر را انجام دادیم و فکر نمی‌کنم در ترکیب تیم ما تغییرات زیادی به وجود آمده باشد.

گل‌محمدی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم این همه استرسی که تیم ما متحمل شده بود و فشاری زیادی که تحمل می‌کرد توانستیم از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

خبرنگاری پرسید محمدباقر صادقی به حالت قهر ورزشگاه را ترک کرده که گل‌محمدی پاسخ داد در تیم من از این مسائل وجود ندارد. همه باید به تصمیم کادر فنی احترام بگذارند. صادقی گلر بزرگی است و در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.

فارس/گل‌محمدی در مورد حضور علی کریمی به عنوان دستیار کی‌روش گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم ولی مطمئنا بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت می‌شوند که کریمی می‌تواند الگوی خوبی برای آنها باشد. من از حضور کریمی خوشحال شدم و امیدوارم در کار جدیدش موفق باشد.

وی در پایان در خصوص ورزشگاه نقش‌جهان گفت: در این مورد حرف نزنم بهتر است این ورزشگاه مثل فیلم‌های ارواح می‌ماند!.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر