3

یهودیانی که در کنار زنان نمی نشینند! + سند

  • کد خبر : 142828
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

یکی از جدیدترین بهانه های خنده را یهودیان ارتدوکس در یک پرواز از نیویورک به سوی سرزمین های اشغالی پدید آورده اند.

بسیاری از قواعد و قانون های یهودیان افراطی به خصوص ارتدوکس ها پیچیده و تا حدی خنده دار است. در حالی که آنان هنوز برای تعطیلی کامل روزهای شنبه – که برای یهودیان مقدس است- با دولت رژیم صهیونیستی مشکل دارند، قوانین عمدتا مسخره آنان نیز هر ازچندی اسباب خنده بسیاری از مردم جهان می شود.

پایگاه خبری World Bulletin در اینباره گزارش داد: یکی از جدیدترین بهانه های خنده را یهودیان ارتدوکس در یک پرواز از نیویورک به سوی سرزمین های اشغالی پدید آورده اند. آنها روز چهارشنبه ۲۴ سپتامبر باعث تاخیر در پرواز هواپیما شدند چون دنبال جاهایی غیر از محل نشستن خود بودند؛ به این دلیل که نمی خواستند کنار زنان غریبه در هواپیما بنشینند! این پرواز به سوی سرزمین های اشغالی حرکت می کرده و یهودیان را برای شرکت درمراسم سال نوی یهودی به آنجا می برده است.

شش زنی که در هواپیما قرار بوده کنار این یهودیان افراطی بنشینند نیز هرگز فکر نمی کردند چنین همسفرانی پیدا کنند چرا که آنان می گفتند یا باید جایشان را تغییر دهند یا پرواز نمی کنند.

آنها باعث شورش و بلوا در هواپیما شدند و خلبان مجبور شد به برج مراقبت پرواز بگوید قادر به بلند کردن هواپیما نیست. آنها می خواستند زنان را از همسرانشان جدا کنند و به کنار زنان دیگر منتقل کنند. نهایتاً عوامل پروازی مجبور شدند با وساطت موضوع را حل وفصل کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مسخره توئی . این کارشان بسار عالی است و بر اساس اعتقادات درست است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]