2

مایلی کهن:استعفای کاشانی تاسف برانگیز است

  • کد خبر : 14287
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۹

محمد مایلی کهن در گفت و گو با ایسنا، در مورد استعفای حبیب کاشانی افزود: فقط می توانم بگویم که از رفتن کاشانی متاسفم و این موضوع به نفع خانواده کاشانی و به ضرر پرسپولیس است. وی ادامه داد: برای اینکه کاشانی را به دلیل کسب نتایج ضعیف در فصل جاری مورد بازخواست قرار دهند […]

محمد مایلی کهن در گفت و گو با ایسنا، در مورد استعفای حبیب کاشانی افزود: فقط می توانم بگویم که از رفتن کاشانی متاسفم و این موضوع به نفع خانواده کاشانی و به ضرر پرسپولیس است.

وی ادامه داد: برای اینکه کاشانی را به دلیل کسب نتایج ضعیف در فصل جاری مورد بازخواست قرار دهند بسیار زود است، زیرا هنوز تنها ۷ هفته از آغاز لیگ گذشته است.

مدیرفنی پیشین پرسپولیس گفت: در دنیای فوتبال معیار و ملاک موفقیت را در تمام کشورهای جهان در لیگ برتر می ببینند و نه در جام حذفی و جام حذفی دلیلی برای موفقیت تیم نیست.

وی تصریح کرد: در جام حذفی مسایل زیادی از جمله شانس تاثیر گذار است و این مسابقات در حد سنجش کار فنی یک تیم نیست.

وی اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر جبهه بندی و خط و خطوط بازی‌های زیادی در فوتبال کشور مشاهده می کنیم، مانند اتفاقی که در برنامه ۹۰ دوشنبه شب رخ داد.

مایلی کهن گفت: به چه دلیل آقای پول پرست باید در این برنامه به صحبت در خصوص باشگاه پرسپولیس بپردازد، زمانی که هیچ حرفی از سوی مدیریت باشگاه زده نشده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای پول پرست خود را پرسپولیسی می داند اما به هیچ عنوان به این شکل نیست و این را زمانی که جلوی ماشین تیم را نگه داشت مشخص شد.

وی ادامه داد: زمانی که کاشانی می گوید ما مقابل ملوان فصل گذشته شکست خورده ایم مگر دروغ گفته است که این آقا اینچنین ناراحت می شود.

* بعضی افراد قصد دارند ریشه پرسپولیس را بخشکانند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: متاسفانه این آقایان هر جا که می رسند می گویند نمی خواهند در خصوص پرسپولیس صحبت کنند اما اینطور نیست و مطمئن باشید اگر خودشان نباشند ریشه پرسپولیس را می خشکانند.

وی ادامه داد: بعضی ها فکر می کردند با رفتنشان هواداران دیگر به ورزشگاه ها نمی آیند اما باید بدانند مردم پرسپولیس را دوست دارند.

مایلی کهن اظهار کرد: تیم این آقا از شیرخوارگاه هم هوادار می آورد اما تعدادشان به ۱۰۰۰ نفر هم نمی رسد اما پرسپولیس را مردم دوست دارند و مالک آن هستند.

مایلی کهن ادامه داد: امسال که این افراد تمام تلاش خود را کردند تا هواداران پرسپولیس به ورزشگاه نیایند می بینیم که مردم بیش از گذشته به ورزشگاه می آیند.

* تا آخرین قطره خونم مقابل آقای پول پرست ایستادگی می کنم

وی تاکید کرد: دیگر عقب نشینی نخواهم کرد و تا آخرین قطره خونم مقابل آقای پول پرست مبارزه خواهم کرد. این آقا باید بداند که وظیفه دارد به مردم احترام بگذارد.

وی افزود: به چه دلیل کسی که مدرک ندارد می آید و روی نیمکت تیم ملی و محبوب ترین تیم ایران می نشیند؟

* استعفای کاشانی تاسف برانگیز است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استعفای کاشانی جای تاسف دارد زیرا او تلاش های بسیاری برای موفقیت پرسپولیس کرد و بعضی افراد با ابزارهایی که دارند خواستند به او لطمه بزنند.

وی ادامه داد: هواداران واقعی کاملا می دانند چه کسی زحمت می کشد و آینده خیلی مسایل را روشن خواهد کرد.

* کاشانی بهترین مدیر پرسپولیس بعد از انقلاب است

مایلی کهن گفت: بعضی دوستان مدعی بودند۲۰ سال است با کاشانی دوست هستند اما زمانی که منافع خود را در خطر دیدند دست به هر کاری زدند.

وی افزود: مدت زیادی نیست که کاشانی را از نزدیک می شناسم اما معتقدم با توجه به اقداماتی که انجام داده او بهترین مدیر پرسپولیس بعد از انقلاب اسلامی است.

مدیرفنی پیشین پرسپولیس گفت: ارتباطات کاشانی بسیار قوی بود و از همین راه موفق شد ورزشگاه درفشی فر را تکمیل کند.

مایلی کهن در بخش دیگری از این گفت و گو خاطرنشان کرد: پول پرست به تازگی متوجه شده که چه تجارت مهمی را با رفتن از پرسپولیس از دست داده و معتقدم او تنها به پول فکر می کند و بارها در زمین مسابقه هم تجارت کرده است.

وی ادامه داد: لباسی را که بر تن بازیکنان تیم این آقا دیدم که متعلق به شرکت پول پرست بود، از جنس بنجول بود و فکر می کنم آنها باید از هر راهی کسب پول کنند.

وی افزود: اطمینان داشته باشید اگر این لباس برای شرکت دیگری بود بار ها شاهد اعتراض های پول  پرست بودیم.

مایلی کهن گفت: قرارداد این فصل او ۷۰۰ میلیون تومان است و تا ۲۰۰ میلیون دریافت نکرد حتی حاضر نشد بر سر تمرینات برود. نمی دانم چرا مسئولان سازمان لیگ هیچ برخوردی با این کار نمی کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر