1

رویانیان:من از همین الان می گویم درود بر مخالفانم

  • کد خبر : 14299
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۷

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس در مورد سوابق ورزشی و میزان آشنایی‌اش با فوتبال گفت: من هم مثل همه ایرانیان با ورزش آشنا هستم و همه مسابقات داخلی و خارجی را بدون تخمه خوردن نگاه می کنم. ما هیچ کدام از خارج نیامده‌ایم و در زندان و قرنطینه نبوده‌ایم! به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان […]

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس در مورد سوابق ورزشی و میزان آشنایی‌اش با فوتبال گفت: من هم مثل همه ایرانیان با ورزش آشنا هستم و همه مسابقات داخلی و خارجی را بدون تخمه خوردن نگاه می کنم. ما هیچ کدام از خارج نیامده‌ایم و در زندان و قرنطینه نبوده‌ایم!

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان پس از پایان نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نشست اول ما بود که در کنار عزیزانی همچون علی پروین که پیشکسوت بزرگ فوتبال هستند حضور داشتم و در این جلسه تمام هدف و برنامه ما این بود که خودمان را برای بازی یکشنبه آماده کنیم.

وی ادامه داد: همه ایرانی هستیم و همه هم ورزشکار و علاقه داریم با جوانان کار کنیم. به من هم تاکید شد و برای کمک به پرسپولیس آمدم اساسا ما خدمت کردن به مردم را دوست داشته و دارم.

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در این جلسه اصلا وقت نشد در خصوص مسائل مختلف کمک کنیم و تنها برای حضور قدرتمند در بازی روز یکشنبه برنامه ریزی کردیم.

رویانیان با بیان اینکه در خصوص دوشغله بودنش قانونی عمل می کند اضافه کرد: کار کردن در ورزش خیلی سخت است و خدا همه کسانی که قبلا برای ورزش کار کردند خصوصا حبیب کاشانی را حفظ کند. انصافا همه برای موفقیت در مسئولیتی که داشتند تلاش کردند و باید قدردان و سپاسگزار همه خصوصا آقای کاشانی باشیم.

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته است وی باید یک شغله باشد، گفت: درود برای مخالفانم.

رویانیان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در مورد اینکه چه هدفی را در پرسپولیس دنبال می کنید اظهارداشت: من برنامه هایم را نوشته ام و به زودی آنها را اعلام می کنم.

وی ادامه داد: من از همین الان می گویم درود بر مخالفانم. در این ۲۴ ساعته اینقدر اظهارنظر شنیده ام که برایم جالب بود امیدوارم منتقدانم اشکالات را دیده و آنها را به من منتقل کنند.

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا شما سابقه مدیریت ورزشی داشته اید اظهار داشت: واقعیت این است همه ایرانیان به ورزش علاقه دارند و از آن اطلاعات کافی دارند زیرا با ورزش خصوصا فوتبال زندگی می کنند. اگر شما به روستاهای دور هم بروید به راحتی در خصوص ارنج پرسپولیس نظر می دهند و اشکالات فنی را بیان می کنند. من هم ایرانی هستم و همه مسابقات داخلی و خارجی را بدون تخمه خوردن نگاه می کنم. ما هیچ کدام از خارج نیامده ایم و در زندان و قرنطینه نبوده ایم.

رویانیان در پایان گفت: من خودم در نوجوانی و جوانی در امام زاده حسن گل کوچک بازی می کردم و یا در زمین خاکی ها بودم که در آن زمین حسین فرکی نیز پیشکسوت ما بود. من فوتبالیست آن جوری که شما می گویید نیستم اما حتی رئیس جمهور نیز از روز اول رئیس جمهور نبوده است. مهم این است که مدیریت و علاقه داشته باشیم تا بتوانیم موفق شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر