1

امشب دکتر احمدی نژاد در مجمع سخن رانی می کند

  • کد خبر : 14348
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۸:۵۰

واحد مرکزی خبر: رییس جمهور در شرایطی که بیداری ملت های مسلمان منطقه فضای بین المللی را به شدت متاثر ساخته است، برای هفتمین سال پیاپی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. دکتر محمود احمدی نژاد که به منظور شرکت در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد […]

واحد مرکزی خبر: رییس جمهور در شرایطی که بیداری ملت های مسلمان منطقه فضای بین المللی را به شدت متاثر ساخته است، برای هفتمین سال پیاپی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

دکتر محمود احمدی نژاد که به منظور شرکت در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، شامگاه امروز پنجشنبه در حالی برای هفتمین سال پیاپی در این نشست سخنرانی خواهد کرد که شش حضور قبلی وی در این مجمع و برنامه های جانبی آن توجه بسیاری را در جهان به خود معطوف کرده است.

رییس جمهور کشورمان در سخنرانی ها و مصاحبه ها و موضع گیری های خود در شش سفر گذشته بر چند نکته اساسی تاکید کرده که اصلی ترین آنها لزوم اصلاح مدیریت جهان بر مبنای عدالت، لزوم اصلاح ساختارها و شیوه های اتخاذ تصمیم در سازمان های بین المللی و به ویژه شورای امنیت و تاکید بر احقاق حقوق و آزادی همه سرزمین فلسطینیان و اخراج صهیونیست ها از منطقه بوده است.

سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران به عنوان ششمین سخنران نوبت صبح نشست فردا در فاصله ساعت ۱۲ تا ۱۳ به وقت محلی برابر با ساعت ۲۰ و ۳۰ تا ۲۱ و ۳۰ پنجشنبه به وقت تهران به صورت زنده از شبکه های بین المللی پرس تی وی و العالم و شبکه های اول و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر