3

باران در صحن پنجره فولاد نیز بارید

  • کد خبر : 14411
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶

نمایش پنجره فولاد با موضوع امام رضا (ع) و جانبازان عزیز و به نویسندگی متوسلی و بازی اکبر عبدی  تا ۱۸ مهر میزبان تماشاچیان می باشد به گزارش افق نمایش پنجره فولاد  که یکی از پرجاذبه‌ترین نمایش‌های مذهبی است، نوع نگاه خاصی به آداب زیارت وحاجت خواهی زائران دارد که این وجه تمایز آن با […]

نمایش پنجره فولاد با موضوع امام رضا (ع) و جانبازان عزیز و به نویسندگی متوسلی و بازی اکبر عبدی  تا ۱۸ مهر میزبان تماشاچیان می باشد

به گزارش افق نمایش پنجره فولاد  که یکی از پرجاذبه‌ترین نمایش‌های مذهبی است، نوع نگاه خاصی به آداب زیارت وحاجت خواهی زائران دارد که این وجه تمایز آن با سایر آثار نمایشی با مضمون مذهبی است.

این اثر نوشته مهدی متوسلی است که با کارگردانی سیدجواد هاشمی و  بازی اکبر عبدی، حمید ابراهیمی، عطیه غبیشاوی، محمود راسخ فر، اسدالله بابایی مهدی مهدیون، مرتضی وکیلیان و محمد سراج و گروهی از بازیگران همراه  شده است.  علی رضوانی ، عبدالرضا کیهانی و حسین عالم بخش به ترتیب به عنوان مدیر تولید ، دستیار کارگردان و طراح دکور در این اثر ارزشمند حضور فعال دارند.

این نمایش شب گذشته در حالی با حضور بیش از هزار نفر به روی صحنه رفت که از اواسط اجرای برنامه باران شروع به باریدن کرد که با شدت یافتن باران،  موجب قطع موقت برنامه به مدت ۵ دقیقه و اسکان تماشاگران بر روی سایه بان روی صحنه شد.

پس از قطع بارش باران و اسکان مجدد تماشاگران،  مهدی متوسلی ، مدیرعامل فدک با خطاب قرار دادن تماشاگران پنجره فولاد به عنوان بهترین تماشاگران تاریخ تئاتر از مردم عذر خواهی نمود که با تشویق مخاطبان مواجه شد.

بارش باران در صحن پنجره فولاد نه تنها از شور و شوق مردم برای تماشای این اثر کم نکرد تماشاگران مدام به تشویق عوامل اجرا پرداختند و مشتاقانه تر به تماشای نمایش پرداختند.

در پایان اکبر عبدی نیز با اشاره به بی نظیر بودن تماشاگران نمایش پنجره فولاد از آنها بخاطر تحمل باران و تماشای نمایش تقدیر و تشکر کرد که با تشویق تماشاگران مواجه شد.

سومین سال اجرای نمایش پنجره فولاد از ۲۴ شهریور در سالن روباز  فرهنگسرای خاوران آغاز شده است که تا ۱۸ مهر هرشب به روی صحنه خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر