4

تأمین مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان به عنوان دغدغه اصلی دولت

  • کد خبر : 1460
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: برای پاسخگویی به کمبود و کسری یک و نیم میلیونی مسکن از سال گذشته عملیات ساخت مسکن و بهسازی دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در سراسر کشور آغاز شده است. وی ادامه داد: همان‌طور که در سخنرانی رئیس جمهور مشاهده کردید، ایشان دستور به […]

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: برای پاسخگویی به کمبود و کسری یک و نیم میلیونی مسکن از سال گذشته عملیات ساخت مسکن و بهسازی دو میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در سراسر کشور آغاز شده است.
وی ادامه داد: همان‌طور که در سخنرانی رئیس جمهور مشاهده کردید، ایشان دستور به حل مشکل مسکن در کشور دادند که همین موضوع در دستور کار ما قرار گرفت تا تلاش کنیم تا سال ۹۲ مشکل مسکن را حل کنیم.
وی اضافه کرد: تأمین مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان به عنوان دغدغه اصلی دولت شمرده می شود؛ بنابراین عمده متقاضیان واجد شرایط طرح مسکن مهر را جوانان تشکیل می دهند و ما تمام تلاش خود را برای صاحبخانه کردن متقاضیان ثبت‏ نام کرده به کار بسته‌ایم.

*تلاش برای آرام‎کردن بازار اجاره‌بها

وزیر مسکن و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که با توجه به نزدیک شدن به فصل نقل و انتقال مسکن آیا اجاره‎بها تغییری خواهد کرد، اظهار داشت: همه‎ساله از اواخر خرداد ماه تا آخر شهریور ماه زمان نقل و انتقال مستاجران و حتی خرید و فروش است؛ بنابراین سعی دولت این است که با اتخاذ سیاست‌های مناسب و افتتاح پروژه ها بازار اجاره‌بها را آرام کند.
نیکزاد گفت: پرداخت ۱۴هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت‌و‌ساز واحدهای مسکونی مهر در هیچ‎جای تاریخ نظام بانکی کشور سابقه ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر