3

رویانیان باید از سمت دیگر خود استعفا دهد.

  • کد خبر : 14619
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۶

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: منکر این موضوع نمی‌شوم که انتخابم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در کسب آرا در انتخابات مجلس که پیش رو داریم اصلا تاثیر ندارد اما به آن شکل هم که مطرح می شود تاثیرگذار نیست. مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب […]

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: منکر این موضوع نمی‌شوم که انتخابم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در کسب آرا در انتخابات مجلس که پیش رو داریم اصلا تاثیر ندارد اما به آن شکل هم که مطرح می شود تاثیرگذار نیست.

مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق ضرب الاجلی که AFC به باشگاه های ایرانی داده، این خصوصی سازی باید صورت گیرد. البته باید روندی را پیگیری کنیم که از نظر مالی به خودکفایی برسیم و راهکارهای مختلفی نیز در این زمینه وجود دارد. ما باید با یک شیب ملایم زمانی، بسترسازی را برای خصوصی سازی این دو باشگاه فراهم کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: در حال حاضر تا حدی این دو باشگاه از امکانات و بودجه دولتی استفاده می کنند و دولت بخشی از مخارج را تامین می کند. یکی از موضوعاتی که در همین راستا در مجلس طرح کردیم و رای نیاورد، بحث درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی برای باشگاهها بود. در آن طرح مطرح شده بود که ۵۰ درصد از هزینه ها به صدا و سیما کمک شود و ۵۰ درصد باقی مانده را ما جبران کنیم. همان طور که می دانید در لیگ های معتبر جهانی ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد باشگاهها از طریق حق پخش تلویزیونی است و این موضوع را به طور جدی در مجلس پیگیری خواهیم کرد و بقیه منابع مالی را نیز باید از طریق اسپانسر تامین کنیم.

وی همچنین ادامه داد:  زمانی که من مدیرعامل باشگاه استقلال بودم  یکی از طرح هایی را که مطرح کردیم و مطمئن بودم که با توجه به پتانسیلی که هوداران این تیم دارند، کمک زیادی به خودکفایی باشگاه استقلال خواهد کرد، طرح ایجاد بانک خصوصی استقلال بود. من این موضوع را در آن زمان در مراجع ذیصلاح و حتی در بانک مرکزی به طور جدی پیگیری کرده بودم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اظهار داشت: در حال حاضر به عنوان رئیس کمیته تخصصی فوتبال و باشگاه داری مجلس، طرح جامع نظام باشگاه داری را تدوین کرده ام که بزودی در صحن مجلس مطرح می شود. در این طرح تمام راهکارهای خصوصی سازی باشگاهها روشن شده است. به نظر من بعد از تغییر ساختار ورزش ایران از سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و جوانان، این طرح یکی از مهمترین طرح هایی است که بزودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد:  باید بگویم که در این زمینه مشورت های خوبی با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی انجام شده و فراکسیون ورزش و همچنین  کمیسیون اجتماعی مجلس این طرح را را بررسی کرده اند و کمیسیون فرهنگی نیز در حال جمع بندی نهایی است.

نجف نژاد در خصوص حذف تیم استقلال از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در زمانی که وی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال فعالیت می کرد گفت:  من اعتقاد دارم اگر یک درصد هم در آن موضوع مقصر بودم،  بلافاصله استعفا می دادم. در آن زمان ایرادی به هیئت مدیره باشگاه نیز وارد نبود و و حتی در این موضوع قلعه نویی هم تقصیری نداشت. بلکه ایراد از جای دیگر بود که در حال حاضر صلاح نمی دانم آن را کالبد شکافی کرده و مطرح کنم.

وی افزود: در حال حاضرهیئت مدیره جدید  فقط به دنبال تقویت استقلال بوده و ما از انتقادها استقبال می کنیم. ما می خواهیم دراین هیئت مدیره، خرد جمعی در تصمیم گیری های نهایی تعیین کننده باشد و مطمئنیم که تیم استقلال در آسیا حرف اول را خواهد زد.

وی در خصوص کادر فنی تیم استقلال گفت:  کادر فنی عملکرد خوبی داشته و به طور جدی از این کادرحمایت می کنیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاههای استقلال و پرسپولیس نباید چند شغله باشندتاکید کرد: درحال حاضر فوتبال و باشگاه داری مثل گذشته نیست و به سمت حرفه ای شدن پیش می رود. مدیریت مستمر و حاضر در صحنه است که می تواند تاثیرگذار در این دو باشگاه باشد. من با صحبت های رسولی نژاد موافقم و اعتقاد دارم که به احترام بیش از۲۰ میلیون هواداری که باشگاه پرسپولیس دارد، رویانیان باید به طور تمام وقت در خدمت باشگاه پرسپولیس بوده و از سمت دیگر خود استعفا دهد.

نجف نژاد در پایان در خصوص اینکه بعضی ها این انتخابات را در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی سیاسی دانسته اند اظهار داشت: من سه دوره به عنوان نماینده در مجلس اسلامی حاضر بوده ام. خیلی ها اعتقاد داشتند سال ۸۵ که این اتفاقات برای استقلال افتاد و منجر به حذف تیم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شد،  این موضوع در انتخاب مجدد من به عنوان نماینده مجلس تاثیر منفی می گذارد ولی همه دیدند که این اتفاق نیفتاد.

وی در پایان تاکید کرد:  منکر این موضوع  نمی شوم که انتخاب من به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در کسب آرا در انتخابات مجلس که پیش رو داریم اصلا تاثیر ندارد، اما به آن شکل هم که مطرح می شود تاثیرگذار نیست. در شهرهای کوچک مردم نسبت به افرادی که به آنها رای می دهند شناخت کافی دارند و در واقع به هویت، کارآیی و تاثیرگذاری یک نماینده در استان خود و مجلس شورای اسلامی رای می دهند و مطرح کردن چنین مسائلی تغییر چندانی در نگرش آنها به هنگام رای دادن نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر