4

شهدا از مصادیق بارز خیر و برکت در همه دوران ها هستند

  • کد خبر : 14624
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷

عزت ا … ضرغامی پیش از خاکسپاری پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در دانشکده صداوسیما ، در جمع مردم تشییع کننده این شهدا گفت: شهدا بر خاک افتادند تا امروز ما در مقابل دشمن به خاک نیفتیم و سر خم نکنیم.وی اضافه کرد: شهدا همچون شمعی سوختند تا راه را برای […]

عزت ا … ضرغامی پیش از خاکسپاری پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در دانشکده صداوسیما ، در جمع مردم تشییع کننده این شهدا گفت: شهدا بر خاک افتادند تا امروز ما در مقابل دشمن به خاک نیفتیم و سر خم نکنیم.وی اضافه کرد: شهدا همچون شمعی سوختند تا راه را برای امروز امت اسلام و جامعه بشری روشن کنند.

رییس سازمان صدا و سیما با یادآوری سخنان امام راحل مبنی بر برکت بودن جنگ برای کشور ما افزود: امروز فرمایش امام راحل را در استقبال مردم از فرزندانشان که از جنگ برگشته اند به معنای واقعی کلمه درک می کنیم.

وی اضافه کرد: مردم انقلابی وقتی این پیکرها و استخوان های مبارک به شهرهایشان می آید ، با حرکت عظیم خود صحنه های زیبا ، ماندگار و پربرکتی را می آفرینند .

آقای ضرغامی همچنین از حضور گسترده مردم در استقبال از دو شهید گمنام از مسیر طولانی مسجد بلال تا دانشکده صداوسیما قدردانی کرد و گفت: شما مردم حیات ، برکت و زندگی واقعی این شهدا را به دنیا نشان دادید.

وی با یادآوری دوران فتنه و دسیسه های رسانه های استکباری در آن زمان گفت : به دوربین های مجازی و رسانه های استکباری می گویم زمانی که بعد از فتنه چند نفر در کنار صداوسیما تجمع کردند شما به شکل مستمر آن را منعکس کردید و دوربین های شما روشن بود اما هم اکنون این دوربین ها کجاست که جمعیت انبوه حاضر در مراسم تشییع پیکر شهدا را به تصویر بکشاند.

آقای ضرغامی افزود : حضور امروز مردم گوشزدی به مسئولان است که یک لحظه و یک آن از راه شهیدان غافل نشوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14624

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر