1

باراک اوباما ،عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور آمریکا

  • کد خبر : 14634
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲

اوباما عامل مشکلات‌اقتصادی بارک اوباما، رئیس جمهوری امریکا در یک نظرسنجی که از سوی موسسه گالوپ انجام شد، برای نخستین‌بار بیشتر شرکت‌کنندگان امریکایی باراک اوباما را عامل مشکلات اقتصادی این کشور دانسته‌اند. بر پایه نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ، شرکت‌کنندکان از نحوه مدیریت دولت اوباما در مبازره با مشکلات اقتصادی این کشور ابراز ناخشنودی کردند. نزدیک […]

اوباما عامل مشکلات‌اقتصادی

بارک اوباما، رئیس جمهوری امریکا
در یک نظرسنجی که از سوی موسسه گالوپ انجام شد، برای نخستین‌بار بیشتر شرکت‌کنندگان امریکایی باراک اوباما را عامل مشکلات اقتصادی این کشور دانسته‌اند.

بر پایه نتایج نظرسنجی موسسه گالوپ، شرکت‌کنندکان از نحوه مدیریت دولت اوباما در مبازره با مشکلات اقتصادی این کشور ابراز ناخشنودی کردند.

نزدیک به ۵۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقدند علت برخی از مشکلات امریکا، متوجه سیاست‎های رئیس جمهوری این کشور است، که این رقم از زمان آغاز دوره ریاست جمهوری او در سال ۲۰۰۹ تا کنون، در بالاترین سطح خود قرار دارد.

۲۹ درصد معتقدند اوباما تا حدی مسئول تقصیرات است، حال آن که ۲۴ درصد بر این باروند که او تا حدی زیادی عامل مشکلات اقتصادی امریکا است.

همچنین در این نظرسنجی، نزدیک به ۷۰ درصد از شرکت‌کنندکان معتقدند جرج بوش، رئیس جمهوری سابق امریکا تا حد زیادی مسئول مشکلات فعلی اقصاد کشور است.

این در حالی است که اوباما همواره با تکرار این که اقتصادی آشفته را از دوران بوش به میراث برده است، سیاست‌های دولت پیشین امریکا را عامل وضعیت فعلی اقتصاد این کشور می‌داند.

با وجود چند ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری امریکا، نتایج این نظرسنجی‌ها نشانه‌ای نگران‌کننده برای دموکرات‌هایی محسوب می‌شود که به انتخاب مجدد اوباما امیدوار هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر