3

اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها یک فرصت طلایی برای ایجاد تحول در حمل و نقل است.

  • کد خبر : 1464
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶

محمد رویانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار داشت: باید اطلاع‌رسانی بیشتری برای ثبت نام کشاورزان در سامانه تجارت آسان صورت گیرد. وی اضافه کرد: تمام کسانی که در بخش کشاورزی فعالیت دارند، از جمله گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، چاه‌های آب، کمباین، تراکتور و امثال آن باید در این سامانه ثبت نام کنند. رئیس […]

محمد رویانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار داشت: باید اطلاع‌رسانی بیشتری برای ثبت نام کشاورزان در سامانه تجارت آسان صورت گیرد.
وی اضافه کرد: تمام کسانی که در بخش کشاورزی فعالیت دارند، از جمله گلخانه‌ها، مرغداری‌ها، چاه‌های آب، کمباین، تراکتور و امثال آن باید در این سامانه ثبت نام کنند.
رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت ادامه داد: این همکاری به نفع فعالان بخش کشاورزی است زیرا وقتی این سامانه تکمیل شود، کارت‌های هوشمند برای بخش کشاورزی صادر خواهد شد.
رویانیان گفت: این موضوع می‌تواند به توسعه بخش کشاورزی کمک و از آن حمایت کند و همچنین برای مدیریت این بخش مفید باشد.
وی اضافه کرد: همچنین می‌تواند کمک کند که تصمیم گیری‌های مدیریت کلان کشور با اطلاعات بهتر و صحیح انجام شود.
رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور افزود: در هدفمند کردن یارانه‌ها، مدیران کشاورزی از وزارت کشاورزی تا سایر مسئولان، رئیس جمهوری و ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها به طور جدی روی بخش کشاورزی دغدغه دارند و به فکر حل مشکلات هستند.
رویانیان افزود: در سال زراعی که گذشت تولیدات کشورمان افزایش قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته داشت که ناباورانه است و پیش‌بینی می‌شود که امسال تولیدمان بیشتر شود.
وی ادامه داد: برخی فکر می‌کردند با این وضع، کشاورزی ضربه خورده اما تولیدات افزایش یافته و نشان می‌دهد که کشاورزان ما بسیار معتقدند و از پشتوانه محکمی برخوردارند.
رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور تصریح کرد: سامانه تجارت آسان که ناظر بر تکمیل اطلاعات کشاورزی است، مدیریت را بهتر و از بخش کشاورزی حمایت می‌کند.
رویانیان تاکید کرد: ضروری است که فعالان بخش کشاورزی به ثبت نام در سامانه تجارت آسان توجه داشته باشند.

* مدیریت بخش حمل و نقل نیازمند تحول است
رویانیان با بیان اینکه حدود ۵۰ تا ۶۰ سال است که حمل و نقل از قانون‌های خاصی تبعیت می‌کند، گفت: باید پنجره‌های جدیدی را به روی بخش حمل و نقل بگشاییم.
وی افزود: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها یک فرصت طلایی برای ایجاد تحول در حمل و نقل است.
رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور ادامه داد: مهم‌ترین تحول در بخش حمل و نقل، تحول در نگاه‌ها و نگرش نسبت به آن و مدیریت حمل و نقل است.
رویانیان تصریح کرد: اصلاح مدیریت حمل و نقل از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام شود.
وی با بیان اینکه باید بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: نحوه چیدمان و آمایش بسیاری از توامندی‌ها در حوزه حمل و نقل را باید اصلاح کنیم.
رئیس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور ادامه داد: به طور کلی نگاه من این است که باید از سهمیه بندی بنزین و بسیاری از محدودیت‌هایی که در گذشته بوده، عبور کنیم و به سمت یک حمل و نقل بسیار توسعه یافته و کارآمد حرکت کنیم.
رویانیان خاطرنشان کرد: دستیابی به این هدف نیازمند اصلاح مدیریت در حوزه حمل و نقل است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر