1

رابطه پنهانی روسای جمهوری با معشوقه های پنهانی + تصاویر

  • کد خبر : 14644
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۱

  پوتین و رابطه با ژیمناست ۲۵ ساله در آوریل ۲۰۰۸ زمزمه های رابطه ولادیمیر پوتین با ژیمناست ۲۵ ساله توسط روزنامه مسکو منتشر شد. بلافاصله بعد از آن روزنامه مذکور متوقف و سردبیر آن دستگیر شد.این روزنامه اعلام کرده بود که نخست وزیر قصد دارد همسرش لیودمیلا را طلاق و با آلینا کاباوا ژیمناست […]

 

پوتین و رابطه با ژیمناست ۲۵ ساله
در آوریل ۲۰۰۸ زمزمه های رابطه ولادیمیر پوتین با ژیمناست ۲۵ ساله توسط روزنامه مسکو منتشر شد. بلافاصله بعد از آن روزنامه مذکور متوقف و سردبیر آن دستگیر شد.این روزنامه اعلام کرده بود که نخست وزیر قصد دارد همسرش لیودمیلا را طلاق و با آلینا کاباوا ژیمناست سابق ازدواج کند.


 

والری ژیسکار دستن و فراری سواری
رییس جمهور سابق فرانسه با یک اتومبیل فراری(Ferrari) که از روژه وادیم،کارگردان مشهور فرانسوی قرض گرفته بود، عازم سفر می شود، اما در راه به یک کامیون حامل شیر برخورد می کند. راننده با عصبانیت از کامیون خارج و به حدی خشمگین می شود که تا مرز خفه کردن رییس جمهور نیز پیش می رود. از همه جالب تر آنکه همراه جناب رییس جمهور مارلن ژوبرت، بازیگر فرانسوی بوده است. این اتفاق در طول ریاست جمهوری دستن این اتفاق در طول ریاست جمهوری دستن هیچگاه تأیید نشد و همچنان مسکوت باقی ماند

 

فرانسوا میتران و حمله دروغین
در اکتبر ۱۹۵۹ سناتور فرانسوا میتران که هنوز به ریاست جمهوری فرانسه نرسیده بود بعد از خروج از یک کافه، مورد حمله افراد ناشناس قرار می گیرد و تنها فرصت می یابد که از ماشینش خارج و به یکی از خیابانهای مجاور فرار کند.برخی بر این اعتقادند که فرانسوا میتران این حمله را خودش ترتیب داده بود تا بدین ترتیب نظر مساعد افکار عمومی را به خود جلب کند.

 

ژاک شیراک و پسر مخفی
در سال ۲۰۰۳ در زمان ریاست جمهوری ژاک شیراک و بعد از دوئل سختی که وی با لوپن در زمان انتخابات ریاست جمهوری داشت، زمزمه هایی مبنی بر اینکه شیراک در طول ۱۷ سال یک پسر در ژاپن داشته، همه جا را فرا گرفت.گفته می شود این پسر حاصل رابطه شیراک با یکی از مترجمان همزمان وی بوده است.پیشتر نیز علاقه و عشق شیراک به فرهنگ ژاپنی بر همگان محرز بود. حساب بانکی شیراک در ژاپن نیز مدتها به سوژه اصلی رسانه های فرانسوی تبدیل شده بود


بوش و رایس
هر چند بوش پسر بعد از حملات ۱۱ سپتامبر و حمله به افغانستان و عراق به چهره منفور جهانی تبدیل شد اما زمزمه های رابطه وی با کاندولیزا رایس، وزیر امور خارجه بیش از همه تعجب آور بود.جلسات بوش با کاندولیزا در اتاق بیضی شکل کاخ سفید همواره مورد کنجکاوی بسیاری از کارکنان و روزنامه های آمریکایی بود.حتی گفته می شود که لورا بوش، منتظر پایان ریاست جمهوری جرج بوش بود تا درخواست طلاق خود را رسمی کند و حتی برای مدتی جدا از همسرش زندگی می کرد

 

براون بیمار
از مدتها پیش مسئله وضعیت جسمی و روحی گوردون براون موضوع داغ بسیاری از روزنامه های انگلیسی بود.براون در ۱۶ سالگی یک چشمش را از دست داد و در سپتامبر ۲۰۰۹ شایعاتی مبنی بر اختلالات روانی نخست وزیر بر سر زبانها بود. وی برای مدتی مجبور به استفاده از قرصهای ضدافسردگی بود.اما در سال ۲۰۱۰ همه این شایعات به واقعیت پیوست.افسردگی و در عین حال عصبانیت نخست وزیر بدانجا کشید که وی حتی کارمندانش را کتک می زد.

 

 

لولای الکلی
روزنامه نیویورک تایمز در می ۲۰۰۴ در مقاله ای اعلام کرد که لولا داسیلوا الکلی است.این روزنامه نوشت: عادت مشروب خواری لولا به دغدغه ای ملی تبدیل شده است.

 

مرگ کیم جونگ ایل
تعداد دفعاتی که در رسانه ها و روزنامه خبر مرگ رهبر کره شمالی را درج شد، از دست همگان خارج شده است.کیم جونگ ایل به دلیل بیماری دیابت، نارسایی قلبی و سرطان پانکراس طی دو سال اخیر بارها در بیمارستان بستری و شایعه مرگ وی بر سر زبانها افتاد.

 

چاوز و نائومی کمبل
رابطۀ هوگو چاوز،رهبر انقلابی ونزوئلا با نائومی کمبل، تاپ مدل آمریکایی از معروفترین شایعات است.کمبل در سال ۲۰۰۷ برای گرفتن مصاحبه ای از چاوز برای مجله جی کیو به کاراکاس رفت.

 

حمله ساختگی به برلوسکنی
سیلویو برلوسکنی نخست وزیر ایتالیا به نماد رسوایی های جنسی و اقتصادی در جهان تبدیل شده و این مسئله بر همگان آشکار است.اما در خصوص آخرین حمله به وی گفته می شود که ضارب به دستور شخص برلوسکنی دست به این کار زده و خونی که صورت رییس جمهور را فرا گرفته، مصنوعی بوده است. حتی ویدئوهای متعددی در تأیید این ادعا بر روی سایتهای مختلف منتشر شد.

 

سارکوزی و رابطه با خانم وزیر
در میان رهبران اروپا سارکوزی نیز شهرت خوبی ندارد.گفته می شود که وی با شانتال ژوآنو معاون وزیر محیط زیست رابطه داشته و این مسئله را اولین بار روزنامه های انگلیسی مطرح کردند. همچنین گفته می شود که کارلا برونی، بانوی اول فرانسه که پیشتر مدل بوده ، چندان به جناب رییس جمهور وفادار نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر