3

اخراج یک هنرپیشه زن معروف بخاطر انتقاد از “رابرت گیتس”

  • کد خبر : 14700
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵

به نقل ازفارس، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد یک هنرپیشه معروف آمریکایی و ستاره فیلم “همسران ارتش“، به خاطر سخنان تندی که در جلسه تقدیر از “رابرت گیتس”، وزیر دفاع سابق آمریکا ایراد کرد، از محل سخنرانی اخراج شد. بنابراین گزارش، “کیم دلانی”، هنرپیشه زن آمریکایی که در مرکز ملی قانون اساسی آمریکا در فیلادلفیا سخن می‌گفت، […]

به نقل ازفارس، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل گزارش داد یک هنرپیشه معروف آمریکایی و ستاره فیلم “همسران ارتش“، به خاطر سخنان تندی که در جلسه تقدیر از “رابرت گیتس”، وزیر دفاع سابق آمریکا ایراد کرد، از محل سخنرانی اخراج شد.

بنابراین گزارش، “کیم دلانی”، هنرپیشه زن آمریکایی که در مرکز ملی قانون اساسی آمریکا در فیلادلفیا سخن می‌گفت، در حالی که دست‌های خود را به شدت تکان می‌داد سخنانی را ابراز کرد که به مذاق حاضران و برگزارکنندگان مراسم خوش نیامد. وی تصریح کرد که پنج سال در خانواده‌ای زندگی کرده است که به طور فعال در جنگ حضور داشته‌اند.

وی در حالی که انتظار می‌رفت از رابرت گیتس که در این مراسم مدال به او داده بودند تقدیر و تمجید به عمل آورد، اظهار داشت: “من سربازانی را دیده‌ام که با دردهایی که در دوران خدمت متحمل آنها شده‌اند به خانه باز می‌گردند. من در موارد متعددی در مراسم تشییع جنازه سربازان شرکت کرده‌ام که یکی از آنها پسر یکی از دوستان نزدیک من بود. در بسیاری از این موارد قلب من شکست!”

این هنرپیشه آمریکایی سپس با یک مکث کوتاه افزود: “آنگاه که برای آرامش بخشیدن به زنان، شوهران، اعضای خانواده، پدران و مادران این سربازان از دست رفته تلاش می‌کردم به این واقعیت رسیدم که هیچ چیز نمی‌تواند جای آنچه را از دست داده‌اند برای آنان بگیرد.”

وی در ادامه اذعان کرد که وی به خاطر شغلی که دارد مجبور است در نمایش‌های تلویزیونی واقعیات را به گونه‌ای دیگر جلوه دهد و البته این شغل اوست و وی نیز واقعیت شغل خود را پذیرفته است تصاویر ضبط شده از این مراسم نشان‌گر آن است که با ادامه سخنان دلانی جمعیت حاضر در مراسم که با هدف تقدیر از وزیر دفاع سابق گرد هم آمده بودند، به مرور نسبت به سخنان وی احساس ناراحتی کردند.‌

دیلی‌میل در پایان سعی کرده است اندکی از اعمال خلاف قانون دلانی را مورد اشاره قرار دهد که یکی از آنها دستگیری به هنگام رانندگی در حالت مستی بوده است! البته طبعا اگر هنرپیشه مزبور به وظیفه خود در تقدیر از گیتس عمل می‌کرد اشاره‌ای به جرایم وی نیز نمی‌شد.

گفتنی است، رابرت گیتس از جمله شخصیت‌های نظامی آمریکاست که هم در دوره بوش پسر و هم در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما وزیر دفاع بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر