4

اوباما برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آتی امریکا در سال ۲۰۱۲ تلاش می‌کند.

  • کد خبر : 1475
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶

رئیس جمهور امریکا در واکنش به انتقادات تند نسبت به سیاست‌های اقتصادی وی، بردباری امریکایی‌ها را در قبال روند کند بهبود اوضاع اقتصادی در این کشور خواستار شده است. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما رئیس جمهور امریکا در سخنرانی هفتگی خود ضمن یادآوری این امر که رکود اقتصادی یک‌ شبه روی نداده است، بهبود […]

رئیس جمهور امریکا در واکنش به انتقادات تند نسبت به سیاست‌های اقتصادی وی، بردباری امریکایی‌ها را در قبال روند کند بهبود اوضاع اقتصادی در این کشور خواستار شده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما رئیس جمهور امریکا در سخنرانی هفتگی خود ضمن یادآوری این امر که رکود اقتصادی یک‌ شبه روی نداده است، بهبود وضعیت اقتصادی را نیز “زمان‌بر” خواند.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی‌های اخیر در امریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ این کشور، از ناخرسندی امریکایی‌ها درباره نحوه مدیریت اوباما در اقتصاد این کشور حکایت دارد.

گفتنی است، اوباما برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آتی امریکا و رسیدن به دومین دوره ریاست جمهوری خود در انتخابات سال ۲۰۱۲ تلاش می‌کند.

بر اساس نتیجه نظرسنجی اخیر مشترک نشریه واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی امریکا، ۵۹ درصد مردم این کشور از عملکرد مدیریتی رئیس جمهور فعلی امریکا در امر اقتصادی ابراز نارضایتی کرده‌اند.

رشد فرصت‌های شغلی در امریکا در ماه مه با کاهشی چشمگیر مواجه شد و نرخ بی‌کاری در این کشور در این ماه به ۹٫۱ درصد افزایش یافت.

همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که تولیدکنندگان امریکایی در ماه گذشته میلادی (مه)، ۵ هزار فرصت شغلی را حذف کرده‌اند.

گفتنی است، از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ یک از رؤسای جمهور امریکا در شرایطی که میزان نرخ بی‌کاری در این کشور از ۷٫۲ درصد بالاتر رفته باشد، برای دومین دوره متوالی به سمت رئیس جمهوری امریکا انتخاب نشده‌اند.

کارشناسان مسائل سیاسی بر این باورند که بهبود کند وضعیت اقتصادی امریکا به احتمال زیاد بر تلاش اوباما برای انتخاب مجدد در سال ۲۰۱۲ تاثیرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1475

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر