2

فرساد:بازیگران سیاست خارجه؛بازی نخورند

  • کد خبر : 148300
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

علیرضا فرساد درباره توافقات اخیر وین گفت:متاسفانه آمریکایی ها همیشه به دنبال زیاده خواهی هستند.منطق غربی ها به خصوص کشور آمریکا هیچگاه با منطق جمهوری اسلامی نزدیک نخواهد شد,زیرا مشکل آنان ذاتی است.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق ادامه داد:ایالات متحده در ذاتش جنگ,غارت,ترور,جنایت و استعمار است.استفاده از جمله نزدیک شدن منطق ها میان دو طرف شعاری بیش نیست.مگر غرب و اتحادیه اروپا در توافقات قبلی به تعهدات خود پایبند بوده اند.تنها سخنی که پس از هر مذاکره شنیده میشود نزدیک شدن و کم شدن فاصله ها میان طرفین است و هیچ خبری از توافق جامع نیست.

وی تصریح کرد:چه تضمینی وجود دارد که غربی ها با ما به توافق جامع برسند؟تا به امروز چندین مذاکره برگزار شده است,دفعات بعد هم برگزار میشود,آیا همیشه میخواهیم بگوییم در حال نزدیک شدن به هدف نهایی هستیم.

فرساد خطاب به تیم مذاکره کننده گفت:به همه برادران عزیز و پرکار تیم مذاکره کننده خداقوت میگویم اما امیدوارم بازیگران سیاست خارجه بازی نخورند.غربی ها در حال گرفتن وقت ما هستند و هدفشان اتلاف وقت ملت ایران است.تعامل با غرب همانند تعامل آب و آتش,سنگ و شیشه و چوپان و گرگ است.هر کشوری که دم از حق و حقیقت و انسانیت بزند نقطه مقابل غرب محسوب میشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر