2

ایهود باراک وزیر جنگ دستور تخریب سه ساختمان درحال ساخت را در شهرک میگرون صادر کرد.

  • کد خبر : 1488
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه با تایید اخبار مطبوعات اعلام کرد ایهود باراک وزیر جنگ دستور تخریب سه ساختمان درحال ساخت را در شهرک میگرون صادر کرد. میگرون شهرک غیرقانونی در کرانه باختری اشغالی است. این سخنگو اعلام کرد : موضع وزیر دفاع با موافقت نخست وزیر این است که ساخت و سازهای غیر […]

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه با تایید اخبار مطبوعات اعلام کرد ایهود باراک وزیر جنگ دستور تخریب سه ساختمان درحال ساخت را در شهرک میگرون صادر کرد. میگرون شهرک غیرقانونی در کرانه باختری اشغالی است. این سخنگو اعلام کرد : موضع وزیر دفاع با موافقت نخست وزیر این است که ساخت و سازهای غیر قانونی در سرزمین های خصوصی فلسطینی باید متوقف شود و چنین ساختمان هایی تخریب خواهد شد.

این دستور قطعا در میگرون اجرا می شود.

شهرک میگرون که در نزدیکی شهر فلسطینی رام الله قرار دارد با چراغ سبز مقامات صهیونیست و بعضا در زمین های خصوصی فلسطینیان بنا شده است. این شهرک دهها خانواده شهرک نشین را در خود جای داده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، تخریب این شهرک از ده سال قبل پیش بینی شده است. از دید جامعه بین المللی، شهرک های یهودی نشین چه مجوز دولت اسرائیل را گرفته باشد یا نگرفته باشد غیر قانونی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر