3

سرمربی تیم والیبال ژاپن:هرگز این شب و این شکست را فراموش نمی کنم

  • کد خبر : 14926
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۷

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن دیدار برابر ایران را تجربه ای تلخ برای خود و تیمش خواند و گفت: هرگز این شب و این شکست را فراموش نمی کنم. “اتوتا تسویا” در نشست خبری دیدار دوشنبه شب تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن اظهار داشت: خیلی سعی کردم با جابجایی های مکرر جریان بازی […]

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن دیدار برابر ایران را تجربه ای تلخ برای خود و تیمش خواند و گفت: هرگز این شب و این شکست را فراموش نمی کنم.

“اتوتا تسویا” در نشست خبری دیدار دوشنبه شب تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن اظهار داشت: خیلی سعی کردم با جابجایی های مکرر جریان بازی را به دست بگیریم و حدس بزنیم که ایران در هر موقعیت چه عملکردی خواهد داشت. چند بار پشت خط زن ها را جابجا کردم اما هیچ یک از آنها نتیجه نداد و در نهایت تجربه تلخی را کسب کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن که از ۷ سال پیش هدایت این تیم را بر عهده دارد در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که تیم ایران نسبت به گذشته و به خصوص فینال مسابقات ۲۰۰۹ فیلیپین و بازی های آسیایی گوانگجو چه تغییری کرده است، تاکید کرد: ایران نسبت به گذشته خیلی قوی تر شده است. البته طی این دو سال اخیر خود را در یک سطح نگه داشته است.

اتوتاتسویا با تاکید بر عملکرد قبلی ایران در خط دفاع گفت: در این شرایط باید از ۳ بازیکن بیرون خط زن خوب بهره می بردیم اما فقط دو نفر آنها خوب کار می کردند و آن یکی خیلی خوب نبود به همین دلیل نتوانستیم مقابل ایران مقاومت کنیم.

وی با تمجید از عملکرد کلی تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که روزی با این تیم در لیگ جهانی روبرو شود.

سرمربی ژاپن که تیمش پیش از دیدار با ایران مقابل هند هم شکست خورده بود، در پایان صحبت هایش گفت: ما ۱۲ بازیکن داریم. سعی می کنیم در بازیهای آینده با اعمال تغییرات تاکتیکی لازم شرایط را برای نتایج بهتر مهیا کنیم.

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن در رقابتهای قهرمانی آسیا دوشنبه شب در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با پیروزی ۳ بر صفر تیم کشورمان به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]