2

از امروز سامانه شهرداری جهت ثبت نام آرم طرح ترافیک بازگشایی می شود

  • کد خبر : 149327
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۴۳

وی با بیان اینکه تعداد آرم برای سهمیه بگیران هیچگونه تغییری نمی کند ، گفت: خبرنگاران تلاش کنند در در زمان اعلام شده ثبت نام کنند و تلاش می کنیم همانند سالهای گذشته تسهیلاتی برای خبرنگاران در نظر بگیریم.

مدیر صدور آرمهای طرح ترافیک با اعلام اینکه از امروز سامانه شهرداری جهت ثبت نام آرم طرح ترافیک بازگشایی می شود، گفت: سهمیه بگیران تلاش کنند در مدت مشخص شده در سامانه ثبت نام کنند.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با مهر با بیان اینکه از امروز یکشنبه ۱۶ آذر ثبت نام برای دریافت آرم طرح ترافیک آغاز می شود، گفت: براساس لایحه ای که به شورای شهر تهران ارائه شده ۱۰ تا ۲۰ درصد قیمت آرمهای طرح ترافیک در سال ۹۴ افزایش پیدا می کند.وی با بیان اینکه تعداد آرم برای سهمیه بگیران هیچگونه تغییری نمی کند، گفت: خبرنگاران تلاش کنند در در زمان اعلام شده ثبت نام کنند و تلاش می کنیم همانند سالهای گذشته تسهیلاتی برای خبرنگاران در نظر بگیریم.

متقاضیان آرم از ۱۶ آذر به مدت دو هفته و تا سی‌ام آذر فرصت دارند تا از طریق سایت www.tehran.ir نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

امسال آرم های طرح ترافیک یک تغییر اساسی می کند .مجوزهای طرح‌ ترافیک سال آینده به‌صورت هوشمند و بدون چاپ و تحویل برچسب‌های کاغذی، صادر می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر