این خودرو نسخه نهاییشده کانسپتی به همین نام ساخت شرکت طراحی پینینفارینا بوده است.
در حقیقت این فراری به احترام Sergio Pininfarina بنیانگذار این شرکت طراحی و تولید شده است.
طرفداران دو آتشه فراری به خوبی میدانند که پایه و اساس فنی و ظاهری این خودرو همان مدل معروف ۴۵۸ Spider است.
این را میشود به خوبی از روی قسمت عقب بهویژه فرم قرارگیری اگزوزها فهمید.
برخلاف تولیدات اخیر فراری، چهره و نمای سرجیو آنقدرها هم که تصور میشد خشن و جسور نیست.
شاید به لطف طراحی زاویهدار چراغها نمای روبهرویی آن اخمالود به نظر بیاید ولی بهرهگیری از زوایای نرم و منحنی، او را به کلی از پدیدهای همچون LaFerrari مستثنا کرده است.
داخل کابین صندلیهای یک دست مسابقهای با چرم Alcantara دیده میشود.
روی داشبورد و کنسول نیز مانند نسخههای قبل، حضور پررنگ فیبر کربن به چشم میخورد.
برای این خودرو از یک موتور ۴٫۵ لیتری هشت سیلندر Vشکل به قدرت ۶۰۵ اسببخار بهره گرفته شده است.
با این خروجی میتواند صفر تا صد را در تنها ۳ ثانیه پیمود.
به گزارش بازارخبر، گفته میشود فراری قصد دارد تنها ۶ دستگاه سرجیو تولید کند.