1

مدیرعاملی ام در پرسپولیس اولین جوک ۲۰۱۵ است

  • کد خبر : 151448
  • ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

مدیرعاملی ام در پرسپولیس اولین جوک ۲۰۱۵ است

مهرزاد خلیلیان در سومین کنفرانس فصلی خود و در اولین روز سال نو میلادی میزبان اهالی رسانه اصفهان بود و از شرایط باشگاه سپاهان و ورزش استان در گذشته و آینده صحبت کرد.

وی در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل تیم فوتبال سپاهان گفت: «ما فصل را با یک همت بالایی شروع کردیم و اولین بازیکنی که شخصا با او ملاقات کردم رسول نویدکیا بود، حتی قبل از اینکه نقل و انتقالات شروع شود. خوشبختانه در یارگیری خوب بودیم. با عدم حضور محرم نویدکیا به عنوان کاپیتان بدنه تیم دچار تنش شد. بعد حمودی و بعد هم شجاع و این ضرباتی بود که تیم خورد و هیچکدام دست ما نبود.»

خلیلیان افزود: «نیازی که آقای فرکی و و کادر فنی اعلام کردند بیشتر از دو سه بازیکن نبود. ما شرایط مالی را هم باید در نظر بگیریم. توسط عوامل فنی صد ساعت فیلم دیده شد و در این چند هفته در نهایت رسیدم به چهار بازیکن. یک بوسنایی که نظر کادر فنی را جلب نکرد. بازیکن لبنانی آمد که بیش از چهل بازی ملی داشت در دقیقه نود پیشنهاد بهتری گرفت و پر کشید. دو بازیکن ماندند یکی برزیلی بود که الان در اردو است و بازیکن اصلی ما بازیکن ازبک بود که برای جذب او خوروش و همکارانش سه روز نخوابیدند چون به پایان سال می خوردیم و با ترفندهای مختلف جذب شد. ضمن اینکه رکورد لاماسیایی ما را فراموش نکنید. بدنه آکادمی سپاهان تغییر کرده و تفکر سپاهان به سمت سازندگی و تولید محصول رفته است.»

وی در خصوص آینده محرم نویدکیا تاکید کرد: «گاهی اسطورها نشان دهنده قدمت و اصالت هر جایی هستند و باید آنها را محترم بشماریم و نگه شان داریم چون پهلوان هستند. ده دقیقه بازی محرم ممکن است با صد دقیقه بازی خیلی های دیگر متفاوت باشد چه از لحاظ فکر بازی، بازیسازی و چه از لحاظ غیرت. محرم امسال پول نگرفته و نمی گیرد. پارسال درصدی از قراردادش را بخشیده. پس باید به به گفت به مرامش.»

مدیرعامل سپاهان در تمجید از کاپیتان تیمش ادامه داد: «او برای بار سوم تلاش می کند تا به آلمان برود چون پزشک خودش بهترین پروتکل درمان را برایش گذاشته است. امیدواریم در نیم فصل دوم بازی کند و بعد مجددا برای سال بعد تصمیم بگیرد. یادمان باشد جدا شدن بازیکن از فوتبال چیز کمی نیست و ده ها چالش روح و روانی می آورد. من درکش می‌کنم. چون هم می خواهد باشد و هم نتوانسته این کار را انجام دهد. باید برای شخصیتش احترام قائل باشیم. باشگاه خودش اینقدر می داند که چه کسی را کجا به کاربگیرد و یا چه زمانی با او تمام کند. ضمن اینکه محرم خودش بیشتر حساس است که پولی نگیرد و بی برنامگی نداشته باشد. دعا می‌کنیم به آلمان برود و به نیم فصل بعدی برسد.»

خلیلیان در خصوص شایعه حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل هم پاسخ جالبی داد و گفت: «به هیچ عنوان نه. به حضرت مسیح قسم می خورم که نه! (با خنده) این اولین جوک ۲۰۱۵ بود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]