1

جدایی قطعی و باورنکردنی اسطوره قرمزها

  • کد خبر : 151450
  • ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

یک نشریه انگلیسی از خودداری کاپیتان کهنه‌کار قرمزپوشان مرسی‌ساید برای تمدید قرارداد خود با این تیم و تمایل او برای ادامه دوران بازیگری‌اش در تیمی دیگر خبر داد.

نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشت: جدایی استیون جرارد از لیورپول در پایان فصل جاری قطعی است، چرا که او حاضر به پذیرش پیشنهاد مسئولان باشگاه برای تمدید یک ساله قراردادش نشده است و در همین حال او پیشنهادی وسوسه‌انگیز از سوی باشگاه لس‌آنجلس گلکسی دریافت کرده و ظاهراً به آن پاسخ مثبت داده است.

استیون جرارد که تمام دوران ۲۶ ساله بازیگری خود را در لیورپول سپری کرده است، در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می‌شود و با وجود اصرار برندان راجرز، سرمربی قرمزپوشان بر تمدید قرارداد کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس او تمایل به انجام این کار ندارد.

جرارد که در سن هشت سالگی به لیورپول پیوست مشتری پر و پا قرصی مانند لس‌آنجلس گلکسی، تیم پیشین دیوید بکام دارد و طبق ادعای دی‌میل این تیم مقصد بعدی جرارد ۳۴ ساله است اما خود او تأکید دارد که هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده است.

خودداری جرارد از تمدید قراردادش با لیورپول بدان معناست که از روز گذشته (پنجشنبه) آزاد است که مذاکرات خود را با مشتریانش آغاز کند. از قرار معلوم او به مسئولان باشگاه لیورپول اطمینان خاطر داده است کاری را که فرانک لمپارد با پیوستن به منچسترسیتی در مورد چلسی انجام داد، تکرار نخواهد کرد و به تیمی که رقیب مستقیم قرمزهای‌ مرسی‌ساید باشد، یعنی یک از تیم‌های بزرگ لیگ برتری ملحق نخواهد شد.

دوران حضور جرارد در آنفیلد درخشان بوده است اما او در ۲۴ سال حضورش در این تیم هنوز نتوانسته است جامی که همیشه در حسرت آن بوده است، جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. روابط میان جرارد و راجرز در این اواخر بسیار گرم و صمیمی‌تر از همیشه شده است اما او به اطرافیان خود گفته تصمیمی که اتخاذ کرده است به صلاح طرفین است. راجرز چندی پیش عنوان کرد که جرارد به عنوان یک مدافع میانی در لیورپول بازنشسته خواهد شد اما به نظر می‌رسد که او یکبار دیگر در تصمیم خود تجدیدنظر کرده است.
تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151450

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]