2

آزار و اذیت جنسی علیه زنان جز جرائم قلمداد نمی شوند

  • کد خبر : 15156
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰

مدافعان حقوق زنان در آمریکا اعلام کردند به سبب تعریف مبهم و نامشخصی که از تجاوز جنسی در قوانین آمریکا ارائه شده است بسیاری از موارد آزار و اذیت جنسی علیه زنان جز جرائم قلمداد نمی شوند و متجاوزان تحت پیگرد قرار نمی گیرند. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از یونایتد پرس ، […]

مدافعان حقوق زنان در آمریکا اعلام کردند به سبب تعریف مبهم و نامشخصی که از تجاوز جنسی در قوانین آمریکا ارائه شده است بسیاری از موارد آزار و اذیت جنسی علیه زنان جز جرائم قلمداد نمی شوند و متجاوزان تحت پیگرد قرار نمی گیرند.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از یونایتد پرس ، منتقدان گفتند ، به همین سبب هزاران مورد از جرائم جنسی در گزارش سالانه دولت آمریکا نادیده گرفته می شود تا بدین ترتیب آمار جرائم جنسی در آمریکا پائین نشان داده شود.

کارول تریسی مدیر اجرایی موسسه حقوق زنان در فیلادلفیا می گوید:” مردم حق دارند درباره افزایش جرم و خشونت علیه زنان در جامعه آگاه باشند.

ما می دانیم آمارهایی که توسط دولت آمریکا ارائه می شود واقعی نیست و آنهاییکه تلاش می کنند این آمارها را اصلاح و اطلاعات دقیقی در اختیار مردم قرار دهند مورد بازخواست قرار می گیرند.”

اف بی آی بیش از هشتاد سال پیش تعریفی مبهم از تجاوز ارائه کرده است که بر اساس آن بسیاری از موارد آزار و اذیت ها علیه زنان در آن گنجانده نشده است.

مدافعان حقوق زنان در آمریکا خواستار تغییر تعریف اف بی آی از جرائم جنسی شده اند.

گرگ اسکاربرو رئیس واحد جرائم در اف بی آی گفت مقامات اف بی آی در نشست هجدهم اکتبر در بالتیمور در این باره به گفتگو خواهند نشست.

” تلاش می کنیم در آن نشست راهکار و تعریف دقیق تری از جرائم جنسی در آمریکا ارائه کنیم.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15156

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]