6

گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در طول این هفته به مجلس معرفی می‌شود.

  • کد خبر : 1517
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۹

علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی که در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه گزینه رئیس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان مشخص شده است؟ گفت: گزینه وزارت ورزش و جوانان را فقط رئیس‌جمهور می‌داند و بنده اطلاعی ندارم. وی با بیان اینکه گزینه‌هایی برای وزارت ورزش […]

علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی که در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه گزینه رئیس‌جمهور برای وزارت ورزش و جوانان مشخص شده است؟ گفت: گزینه وزارت ورزش و جوانان را فقط رئیس‌جمهور می‌داند و بنده اطلاعی ندارم.

وی با بیان اینکه گزینه‌هایی برای وزارت ورزش و جوانان مطرح است اما گزینه نهایی را رئیس جمهور طی هفته جاری اعلام خواهد کرد، درباره جام حذفی خاطرنشان کرد: جام حذفی داغ و خوب بود و خوب انجام شد.

رئیس سازمان تربیت بدنی، ورزش کشور طی سالهای ۸۹ و ۹۰ را خوب توصیف کرد.

سعیدلو همچنین در پاسخ سئوالی مبنی براینکه اگر به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی نشوید به چه کاری مشغول خواهید شد، تاکید کرد: به هر حال ما خدمتگزار مردم هستیم و هرجایی باشد حتی در دفتر وزیر ورزش هم باشد خدمت می‌کنیم؛ سمت‌ها دائم‌العمر نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. حمایت از آقای دکتر سجادی، تکلیفی بر دوش اندیشمندان ورزش است

    اکنون مردان سیاست همه توان خود را به کار گرفته اند تا نگذارند چهره ای که از جنس ورزش است ، درمسند ورزش قرار گیرد.قرار گرفتن گزینه علمی وورزشی بر مسند وزارت ورزش به مثابه از دست دادن همه فرصت ها ی است که افراد غیر ورزشی برای آن تلاش می کنند تا از طریق ورزش اعتبار کسب کنند،نه اینکه درصدد اعتبار بخشیدن به ورزش باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر