3

اعتراض به وضعیت اشتغال در فرودگاه بین المللی لس آنجلس

  • کد خبر : 15178
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰

صدها نفر از کارکنان صنفی امریکا با برگزاری تظاهراتی در فرودگاه بین المللی لس آنجلس، به وضعیت اشتغال در این کشور اعتراض کرده‌اند. شبکه خبری پرس تی‌وی، صدها نفر از کارکنان صنفی امریکا با برگزاری تظاهراتی در فرودگاه بین المللی لس آنجلس،  به وضعیت اشتغال در این کشور اعتراض کرده‌اند. این تظاهرات بخشی از اعتراضات […]

صدها نفر از کارکنان صنفی امریکا با برگزاری تظاهراتی در فرودگاه بین المللی لس آنجلس، به وضعیت اشتغال در این کشور اعتراض کرده‌اند.

شبکه خبری پرس تی‌وی، صدها نفر از کارکنان صنفی امریکا با برگزاری تظاهراتی در فرودگاه بین المللی لس آنجلس،  به وضعیت اشتغال در این کشور اعتراض کرده‌اند. این تظاهرات بخشی از اعتراضات سراسری در امریکا به منظور مبارزه برای ایجاد مشاغل مناسب در این کشور است.
بر اساس این گزارش، کارگران معترض اعلام کرده‎اند که از نبود پیشرفت در زمینه کاهش نرخ بیکاری و اشتغال زایی در سراسر کشور خسته شده‌اند.
رابرت برنچ یکی از صدها نفری که در این اعتراضات شرکت کرده است، می‌گوید، نیروی انسانی در امریکا همچنان در حال ضربه خوردن است. وی همچنین اظهار داشت که دیگر به بهبود اقتصادی در کوتاه مدت اعتقاد ندارد.
نرخ بیکاری ۱۲٫۱ درصدی در ایالت کالیفرنیا، این ایالت را بعد از نوادا به بدترین ایالت امریکا در زمینه بی‎کاری تبدیل کرده است.
این در حالی است که اقتصاددانان می‌گویند، شهر لس آنجلس در این ایالت با نرخ بیکاری ۱۳ درصدی روبرو است.
بر پایه این گزارش، ترتیب دهندگان این تظاهرات اظهار داشتند که این اعتراضات همچنین در حمایت از ۲۵۰ هزار کارگری است که قرار است به زودی در نیویورک مذاکرات قراردادی خود را آغاز کنند.
آن‎ها می‌گویند، این مذاکرات، تلاش‌های آنان را برای تبدیل شغل‎های سطح پایین به شغل‌های مناسب، از بین خواهد برد.
تظاهرکنندگان امریکایی احزاب سیاسی این کشور را عامل و مسئول اقتصاد صدمه دیده امریکا می‌دانند.
معترضان ضمن اعلام حمایت از طرح اشتغال باراک اوباما رئیس جمهور امریکا، ابراز امیدواری کردند که در این زمینه بین احزاب سیاسی این کشور سازش حاصل شود.
مقامات کارگری امریکا می‌گویند، اعتراضاتی مشابه نیز پیشتر به تدوین قانون حداقل دستمزد معاش لس‎آنجلس در سال ۲۰۰۹ میلادی کمک کرده است.
به موجب این قانون، یک دستمزد حداقلی برای کارگران تضمین شده و همچنین برای خانواده آنان بیمه درمانی در نظر گرفته می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر