2

دایی:رویانیان را حداقل مدیر مثبت و قوی می ‌دانم

  • کد خبر : 15241
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۹

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: موافق نیستم کسانی که برای مدیریت فوتبال انتخاب می شوند حتما باید فوتبالی باشند . به گزارش واحد مرکزی خبرعلی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حضور افراد غیر ورزشی درهیات مدیره باشگاه ‌هایی مثل استقلال […]

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: موافق نیستم کسانی که برای مدیریت فوتبال انتخاب می شوند حتما باید فوتبالی باشند . به گزارش واحد مرکزی خبرعلی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حضور افراد غیر ورزشی درهیات مدیره باشگاه ‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس افزود: در این باره نظر خاصی ندارم اما باید بگویم شرایط کشور ما اینگونه‌ است که چنین اشخاصی درباشگاه ‌ها مدیریت کنند.

وی گفت: البته درهمه جای دنیا به جز چند تیم خاص ،مدیران باشگاه‌ها فوتبالی نیستند اما از افراد فوتبالی درهمه سطوح استفاده می کنند.

دایی افزود: باشگاه‌های فوتبال ما نمی‌توانند از نظر اقتصادی روی پای خود بایستند و مجبور می‌شوند کسانی را وارد مدیریت خود کنند که قدرت سیاسی و اقتصادی داشته باشند تا بتوانند از دولت بودجه لازم را جذب کنند.

سرمربی تیم راه آهن با بیان اینکه ما بیش از اندازه فوتبال خود را سیاسی کردیم گفت: وجود هواداران بسیار و جایگاه اجتماعی بالایی که دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند باعث ایجاد دغدغه های‌ سیاسی میان مسئولان ما شده است .

وی افزود: این موضوع باعث شده است که مسئولان به گونه ای از این دو تیم حساب ببرند و افرادی را در راس این دو باشگاه قرار ‌دهند که آنها را در کنترل داشته باشند.

دایی در ادامه با طرح این سوال از خبرنگاران که چرا این دفعه به انتخاب غیرفوتبالی ها در هیات مدیره این دو باشگاه گیر داده اید گفت: چرا دفعه‌ های قبل که آقایان غیرفوتبالی مدیرعامل باشگاه ‌های استقلال و پرسپولیس می شدند ،چیزی نمی‌گفتید؟

وی افزود: مگر پیش از این مدیران پرسپولیس به جز انصاری فرد فوتبالی بودند و یا مدیرعامل قبلی این تیم بازیکن تیم ملی بود؟

‌سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه رویانیان را حداقل مدیر مثبت و قوی می ‌دانم گفت: حداقل سابقه مدیریت وی در این مملکت مشخص است و هر جا بوده ، خوب کار کرده است.

وی افزود: به جای کوبیدن باید به او کمک کنیم تا پرسپولیس شکل گیرد.

دایی ادامه داد: سوال دیگر من این است که پرسپولیس و استقلال را به چه کسی می‌خواهید بدهید ؟ کسانی که نه موقعیت و نه پول دارند چگونه می‌خواهند این دو باشگاه را اداره کنند ؟

وی گفت: همین مدیرعامل قبلی پرسپولیس، بالای دو میلیارد تومان بدهی برجای گذاشت و رفت ،اکنون چگونه می شود این را درست کرد؟

سرمربی تیم راه‌آهن با بیان اینکه باید همه چیز را در کنار هم قرار دهیم و بررسی کنیم افزود: باید حساسیت ‌های بسیاری را که به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد ، در نظر بگیریم به ویژه که ۷۰ میلیون نفر طرفدار این دو تیم هستند.

وی با طرح اینکه همه چیز ما دراختیار سیاسیون است گفت: مطمئنا دولت اجازه نمی دهد این دو باشگاه از اختیارش خارج شوند و کسانی را در راس آن قرار می‌ دهد که براساس سیاست ‌های دولت کار کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر