1

۸ آژانس مسافرتی به نام پسر مدیرعامل بانک ملی در تورنتو کانادا

  • کد خبر : 15324
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳

بنا بر یک گزارش دریافتی محمود رضا  خاوری ( مدیر عامل بانک ملی ) که تبعه کانادا هم هست  ۸ آ ژانس  مسا فرتی  به نام  پسرش  ا. خاوری در تورنتو کانادا  خریداری کرده که یکی از آنها آژانس  جری کاپلین Jerry caplan Travel  است. به گزارش کلمه نیوز جری کاپلین در اسراییل دفتر دارد […]

بنا بر یک گزارش دریافتی محمود رضا  خاوری ( مدیر عامل بانک ملی ) که تبعه کانادا هم هست  ۸ آ ژانس  مسا فرتی  به نام  پسرش  ا. خاوری در تورنتو کانادا  خریداری کرده که یکی از آنها آژانس  جری کاپلین Jerry caplan Travel  است.

به گزارش کلمه نیوز جری کاپلین در اسراییل دفتر دارد . گویا سرمایه این آژانس ها از طرف هواپیمایی ماهان  به پاس وامهای کلانی که از طریق بانک سپه ( زمان ریاست خاوری ) دریافت کرده تامین شده است.
جهرمی ، مدیر عامل برکنار شده بانک صادرات،  محمود رضا خاوری ( مدیر عامل بانک ملی ) را مقصر اصلی اختلاس ۳ هزار میلیاردی معرفی کرده است/ندای انقلاب

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از مسئولین محترم قوه قضائیه صمیمانه تقاضا می نمائیم لطفا هر چه سریعتر دستور بازداشت محمود رضا خاوری و بازگرداندن وی به محکمه دادگاه رسیدگی به تخلقات کارکنان دولت را صادر فرمایند.

    اسناد و مدارک و قرائن قابل توجهی در خصوص اثبات همکاری و نقش مستقیم نامبرده در اختلاس اخیر موجود است، ضمنا رد ترانسفرهای مالی از طریق امارات و کانادا به نام وی موجد است که پس از انجام تشریفات اولیه به مراجع ذیصلاح جهت بررسی ارائه می گردد.

    باقری – بانک ملی شعبه عظیمیه کرج

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر