5

مفسدان در هر رده‌ای حتما مجازات خواهند شد

  • کد خبر : 15352
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۶

حبیب‌الله عسگراولادی با تاکید بر این‌که «مردم محرم و رازدار نظام هستند و حق دارند بدانند در کشور چه می‌گذرد» گفت: مردم به اندازه کافی بصیرت و قدرت تفکیک مسایل را دارند. و خائن را از خادم خوب تشخیص می‌دهند. وی افزود: مردم می‌دانند طی سه دهه گذشته بالاخره یک حساب و کتاب در نظام […]

حبیب‌الله عسگراولادی با تاکید بر این‌که «مردم محرم و رازدار نظام هستند و حق دارند بدانند در کشور چه می‌گذرد» گفت: مردم به اندازه کافی بصیرت و قدرت تفکیک مسایل را دارند. و خائن را از خادم خوب تشخیص می‌دهند.

وی افزود: مردم می‌دانند طی سه دهه گذشته بالاخره یک حساب و کتاب در نظام بوده است و قبل از این‌که خدا به حساب مجرمان و مفسدان برسد مردم و نظام حقوقی کشور به حساب آن‌ها رسیده‌اند، بنابراین نباید از این‌که مردم برخی از اخبار و گزارشات را بدانند خوف داشت، چراکه حق مردم است که همه چیز را بدانند و مردم به نظام و مسوولان آن اعتماد دارند و اصلا اعتماد عمومی با چنین اخباری از بین نمی‌رود.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این‌که «اعتماد عمومی آن روز آسیب می‌بیند که مجرمان و مفسدان از مجازات بگریزند و یک حاشیه امنیتی برای خود احساس کنند» افزود: هر سال در چین هزاران نفر به جرم فساد اقتصادی اعدام می‌شوند که این مساله نه به اقتصاد چین آسیب می‌زند نه به اعتماد مردم.

وی تصریح کرد: البته مردم هم این هوشیاری را دارند که به بیگانگان و دشمنان نظام اجازه سوءاستفاده از این رویدادها را ندهند. بحول و قوه الهی قوه قضاییه تا دینار آخر این مفسده را از مفسدان خواهند گرفت و مجازات‌های قانونی را هم اعمال خواهد کرد.

عسگراولادی در ادامه به پرونده سوءاستفاده مالی اخیر اشاره و با بیان این‌که «رسیدگی به این پرونده در برخی بانک‌ها اولین آن نیست، آخرین آن هم نخواهد بود» گفت: مبارزه با فساد یک دستور دائمی است و در همه نظام‌های سیاسی به آن کم و بیش اهتمام دارند در جمهوری اسلامی ایران به همت مقام معظم رهبری اهتمام ویژه در این باره وجود دارد.

وی گفت: البته رقم درشت این مفسده تاسف بار است، لذا برخی حقوقدانان می‌گویند عنوان اختلاس برای چنین پرونده‌ای بیراهه‌ای بیش نیست، بلکه باید عنوان ” اخلال در نظام اقتصادی کشور” بر این پرونده گذاشت و اشد مجازات هم برای آن در نظر گرفت. به هر ترتیب افکارعمومی به این امر حساس است و از همان ابتدا، آیت‌الله صادق لاریجانی با ماموریت دادن به حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای به طور جدی روند رسیدگی قضایی به این پرونده را دنبال کرد.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: مفسدان اقتصادی باید بدانند اگر موفق شوند از چند گردنه نظارتی به سلامت عبور کنند، حتما در گردنه‌های دیگر به دام خواهند افتاد. این نظام یک نظام الهی است و خداوند به این ملت و این انقلاب عنایت دارد همچنان که در صحرای طبس حمله نظامی آمریکا را به شن نشاند و در کودتای نوژه به طرز معجزه‌آسایی، نظام این کودتا را کشف کرد در مفاسد اقتصادی هم خداوند یار و مددکار مردم و مسوولان می‌باشد و مفسدان در هر رده‌ای حتما مجازات خواهند شد و مفری برای آنان نیست.

عسگراولادی اظهار کرد: نکته مهم در این موضوع آن است که رسیدگی به پرونده اختلاس طوری مدیریت شود که مفسدان موفق به هیاهو و جنجال و تشویش اذهان نشوند و مقامات قضایی بتوانند در یک محیط آرام واقعا مجرم و مجرمان این پرونده را همانطور که شرع مقدس فرموده مجازات نمایند و این بحث درس عبرتی برای کسانی باشد که می‌خواهند همچنان راه فساد را بروند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر