3

رائفی پور: تهدیدات انقلابی که باید به ظهور برسد

  • کد خبر : 154358
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

استراتژیست حوزه جنگ نرم گفت : بعد از ۳۵ سال ما هنوز از لفظ “انقلاب” استفاده می کنیم چرا که انقلاب اسلامی هنوز به نتیجه اش نرسیده است، انقلاب اسلامی باید به ظهور و انقلاب حضرت مهدی (عج) منتج شود.

به گزارش خبرنگار افق، علی اکبر رائفی پور در آغاز سخنرانی اش با موضوع تهدیدات انقلاب اسلامی به این پرسش پاسخ داد که چرا با وجود اینکه مردم مؤمن در زمان شاه ایمانشان را حفظ کرده بودند، ایران ژاندارم امریکا در منطقه به حساب می آمد، امریکا تسلیحاتش را با ایران تقسیم می کرد و همان آلمان سازنده بمب شیمیایی در زمان دفاع مقدس، در ایران نیروگاه هسته ای می ساخت، مردم انقلاب بزرگ اسلامی را رقم زدند و اساسا هدفشان از انقلاب چه بود؟

وی ادامه داد: مردم انقلابی علم را برداشته و با سر دادن شعار«خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما» خواستار ظهور صاحب الزمان شدند.

رائفی پور با بیان اینکه اعضای کمیته خطر جاری در امریکا که از بلند مرتبه ترین مقامات امریکایی هستند همگی به این نتیجه رسیده اند که “باید شبکه های متعدد رادیویی و تلویزیونی برای ایرانیان تدارک دید و باید پیام های خود را با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا به دست مردم ایران برسانیم.”

وی اظهار داشت: مارک پالمر استراتژیست معروف آمریکایی که از اعضای کمیته خطر جاری نیز هست در گزارش ” ایران، امریکا، رهیافت جدید” می گوید: ایران به لحاظ وسعت سرزمینی، کمیت جمعیت، کیفیت نیروی انسانی، امکانات نظامی پیشرفته (برای مثال رسیدن به جایگاه چهارم قدرت موشکی دنیا با وجود تمام تحریم ها) ، منابع طبیعی سرشار و موقعیت جغرافیایی ممتاز در خاورمیانه به قدرتی کم نظیر تبدیل شده است به طوری که دیگر نمی توان با یورش نظامی آن را سرنگون کرد.

رائفی پور پیرامون این موضوع به مانور شبیه سازی شده آمریکا برای خلیج فارس اشاره کرد : طی این مانور امریکایی ها به این نتیجه رسیدند که در ۲۴ ساعت اول جنگ با ایران ۶۰ درصد ناوگان امریکا غرق خواهد شد .همچنین طی بررسی های اسرائیل در صورت جنگ با ایران در طی ۴۸ ساعت ۴ میلیون آواره اسرائیلی (با توجه به جمعیت هفت میلیونی اسرائیل) بر جا خواهد ماند.

در این خصوص مارک پالمر راهکارهایی را ارائه می دهد که به طرح دلتا (یا مثلثی) معروف است:  ضلع اول این طرح دکترین مهار است که در مسیر مهار ایران و جلوگیری از پیشرفتش (برای مثال با تحریم) پیش می رود.در ضلع دوم این طرح غرب ملزم به ایجاد نبرد رسانه ای با ایران می شود به طوری که هم اکنون بیش از ۳ هزار شبکه رایگان ماهواره ای در ایران مشغول به کار هستند و نزدیک به ۳ هزار و پانصد ساعت برنامه در شبانه روز برای هر ایرانی پخش می گردد.و سومین ضلع این مثلث ساماندهی نافرمانی های مدنی است که به دنبال ایجاد شورش در دل کشور است به طوری که مردم با دست خودشان انقلاب را به سمت نابودی بکشانند.

 این استاد دانشگاه در مهمترین بخش صحبت هایش به بررسی تهدیداتی که در داخل کشور، انقلاب اسلامی و دستاوردهایش را به خطر می اندازد پرداخت و با بیان اینکه وجود دشمن برای رشد لازم است، تهدیدات داخلی را به مراتب مخرب تر و خطرناک تراز تهدیدات خارجی دانست.

وی دو تهدید اصلی انقلاب اسلامی که از درون قوت می گیرند را چنین عنوان کرد:

–        –  شکل گیری قارون ها و و مانور دهندگان تجملات در کشور.

–       –   فتنه مذهبی در امتداد فتنه اقتصادی

رائفی پور با اشاره به داستان قارون در قرآن و نابودی وی همراه با طلاهایش، این شخصیت و عذاب نازل شده بر او را الگویی از سمت قرآن برای مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی عنوان کرد وهمچنین فتنه گوساله سامری را ایجاد شده در بستر فتنه اقتصادی قارون دانست.

این کارشناس جنگ نرم با قرائت فرموده امام خمینی (ره) در جلد ۲۱ صحیفه آن بزرگوار مبنی بر اینکه : «اگر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران نگاه مهدوی به انقلاب اسلامی نداشته باشد خائن است» همه ما را مسئولینی دانست که با قدم ها، وظایف و انتخاب هایمان بر انقلاب تأثیر می گذاریم  و باید مطالبه گر اسلام حقیقی از مسئولین بلند پایه کشور باشیم.

وی در پایان با اشاره به بخشی از وصیت شهید رضا نادری که بر سنگ قبر مطهر او حک شده است مراقبت از انقلاب اسلامی و ایستادن در راه خدا برای رسیدن به ظهور را حق الناسی از طرف شهیدانی دانست که با خون خود موجب تحکیم ریشه های جمهوری اسلامی ایران شدند.

 « ای برادر، به کجا میروی کمی درنگ کن آیا با کمی گریه و یک فاتحه خواندن بر مزار من و امثال من، مسئولیتی را که با رفتن خود بر دوش تو گذاشته ایم از یاد خواهی برد؟ ما نظاره میکنیم که تو با این مسئولیت سنگین چه خواهی کرد. و اما مسئولیت ادامه دادن راه ماست. »

شهید رضا نادری – تاریخ شهادت: ۱۳۶۷/۵/۵- محل شهادت: طلائیه ،عملیات مرصاد- محل دفن: گلزار شهدای شهرستان شاهرود

لینک سخنرانی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154358

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. عجب!مگه شما هم رائفی پور میزارید؟
    دست مریزاد…عاااالی….از اینکارا بازم کنید.
    چاکر استاد

  2. سلام اقا عالی بود لطفا باز هم از اقای راعفی بزارید ممنون

  3. بسم الله الرحمن الرحیم
    لطفا باز هم از آقای رائفی پور مطلب بگذارید چون جالبه حرفاش

  4. عالیه یه گوشه ای به استاد توجه شد.ایشون تو روشن فکری خیلی شبیه شهید دیالمه ست.حتما ۳۰ سال دیکه شناخته میشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]