2

حاشیه دیدار استقلال – پیکان/ حدود ۵۰۰ تماشاگر در آزادی/ تشویق رحمتی از روی سکوها

  • کد خبر : 154392
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در حالی از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که تنها نزدیک به ۵۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

نکته قابل توجه اینجا بود که تا ۳۰ دقیقه قبل از شروع بازی ورزشگاه خالی از تماشاگر بود. قبل از شروع مسابقه داوران پس از بازدید از زمین و کنترل دروازه‌های ورزشگاه با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. سید‌مهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد و برای گرم کردن با حمید بابازاده به زمین چمن آمد. هنگامی که رحمتی به زمین آمد هوادارانی که روبروی جایگاه ویژه نشسته بودند اقدام به تشویق رحمتی کرده و از او خواستند به سمت آنها برود اما از طرف دیگر یک سری از هواداران در واکنش به این اقدام سوت می‌زدند و رضا عنایتی را تشویق می‌کردند.

پس از این اتفاق تماشاگران تیم استقلال از وحید طالب لو و محسن فروزان خواستند که به سمت آنها بروند که هر دو دروازه‌بان استقلال این کار را انجام دادند. طالب‌لو بعد از چند سال اولین بازی رسمی خود را با پیراهن تیم استقلال انجام می‌دهد. دکتر کاوه ستوده قبل از شروع مسابقه با سید‌مهدی رحمتی و حمید بابازاده خوش و بش کرد.

ساموئل هافبک فصل گذشته تیم استقلال بازیکنی بود که مورد حمایت هواداران قرار گرفت و استقلالی‌ها او را تشویق کردند. این بازیکن هم به سمت آنها رفت و برای‌شان دست تکان داد. نکته قابل توجه اینجا بود که هواداران استقلال نسبت به احمد جمشیدیان و سیاوش اکبر‌پور هیچ واکنشی نداشتند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر