3

برگزاری این کنفرانس در راستای تقویت حمایت از مقاومت مردم فلسطین است

  • کد خبر : 15465
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۸

‘خالد مشعل’ روز شنبه در حاشیه پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: از جمهوری اسلامی ایران و رهبری به خاطر برگزاری این اجلاس تشکر و قدردانی می‌کنم. وی اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس در راستای تقویت حمایت از مقاومت مردم فلسطین و انتفاضه است. رییس دفتر سیاسی حماس افزود: این اجلاس بازگوکننده […]

‘خالد مشعل’ روز شنبه در حاشیه پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: از جمهوری اسلامی ایران و رهبری به خاطر برگزاری این اجلاس تشکر و قدردانی می‌کنم. وی اظهار داشت: برگزاری این کنفرانس در راستای تقویت حمایت از مقاومت مردم فلسطین و انتفاضه است.
رییس دفتر سیاسی حماس افزود: این اجلاس بازگوکننده موضع برجسته و متمایز ملت بزرگ ایران در راستای حمایت از حقوق مردم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی است.
پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از امروز با سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و با شعار ‘ فلسطین ، وطن فلسطینیان’ در محل اجلاس سران تهران آغاز به کار کرد.
در این کنفرانس ،هیات‌های پارلمانی عالیرتبه از جمله روسای مجالس، شخصیت‌ها و صاحب‌نظران برجسته سیاسی از بیش از ۵۰ کشور اسلامی و غیراسلامی و رهبران و اعضای برجسته گروه های فلسطینی شرکت کرده اند.
مجلس شورای اسلامی سال ۱۳۶۹ قانون حمایت از انتفاضه مردم فلسطین را تصویب کرد و براساس یکی از بندهای آن، کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران برگزار شد.
آخرین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بود که این رژیم سعی داشت با اقدامات تجاوزکارانه، ریشه های مقاومت را در سرزمین‌های اشغالی بخشکاند.
پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین دو روزه خواهد بود و فردا پایان می یابد/ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]