2

استقلال کشور فلسطین باید مورد حمایت همه قرار گیرد

  • کد خبر : 15505
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۳

نایب رییس پارلمان اندونزی با بیان اینکه ” زمان آزادی فلسطین مظلوم از چنگال اشغالگران فرا رسیده است”، برلزوم برچیدن بساط استعمار از روی زمین برای تضمین آزادی و استقلال تاکید کرد. به گزارش شبکه خبری العالم، “لقمان الحکیم” در سخنانی در نشست عصر شنبه پنجمین اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، […]

نایب رییس پارلمان اندونزی با بیان اینکه ” زمان آزادی فلسطین مظلوم از چنگال اشغالگران فرا رسیده است”، برلزوم برچیدن بساط استعمار از روی زمین برای تضمین آزادی و استقلال تاکید کرد.

به گزارش شبکه خبری العالم، “لقمان الحکیم” در سخنانی در نشست عصر شنبه پنجمین اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران، اظهار داشت: استقلال کشور فلسطین باید مورد حمایت همه قرار گیرد تا آزادی ملت فلسطین تحقق یابد.

وی با اشاره به مبارزه جهانی با ظلم، تبعیض، تروریسم، اشغال و سلطه ، خواستار مشارکت همگان برای رفع ظلم از ملت فلسطین و توقف پایمال شدن حقوق این ملت شد.

نایب رئیس پارلمان اندونزی با تاکید بر حمایت کشورش از آزادی و استقلال فلسطین خاطر نشان کرد: زمان آن رسیده است که برای آزادی این کشور مظلوم در برابر هراشغالگر و استعمارگری ایستاد.

لقمان الحکیم همچنین خواستار یکپارچه کردن تلاش ها برای مقابله با قدرت هایی شد که خود را پرچمدار دمکراسی به شمار می آورند و در عین حال قواعد دمکراسی را زیرپا می گذارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15505

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر