3

حیرت همسر بلاسکو از تشویق تماشاچیان والیبال+ تصاویر

  • کد خبر : 15532
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳

همسر خولیو ولاسکو یکی از شادترین حاضرین در ورزشگاه آزادی در روز قهرمانی تیم ملی ایران بود. همسر ایتالیایی خولیو ولاسکو که این روزها ایران است؛ در گفت و گویی با خبرآنلاین، درباره قهرمانی تیم ایران گفت: «واقعا رقابت سختی بود. خیلی می ترسیدم و استرس داشتم. بازی در این جو و در حضور این […]

همسر خولیو ولاسکو یکی از شادترین حاضرین در ورزشگاه آزادی در روز قهرمانی تیم ملی ایران بود.

همسر ایتالیایی خولیو ولاسکو که این روزها ایران است؛ در گفت و گویی با خبرآنلاین، درباره قهرمانی تیم ایران گفت: «واقعا رقابت سختی بود. خیلی می ترسیدم و استرس داشتم. بازی در این جو و در حضور این همه جمعیت کار را برای هر تیمی سخت می کند. وقتی ست اول بازی با چین از دست رفت، می ترسیدم و برای همین بود که این قدر هیجانی واکنش نشان می دادم.»

او که در طول مسابقه مدام هیجان داشت در آخر بازی هم با چشمانش مدام خولیو را دنبال می کرد تا نگاهش کند؛ «همیشه عادت دارد بعد از بازی به جایگاه نگاه می کند و برایم دست تکان می دهد. البته من در بازی با چین جایم عوض شده بود و فکر کنم نتوانست پیدایم کند، کمی اولش دلخور شدم اما مهم این است که یک قهرمانی بزرگ به دست آمده. من می دانم که ایران تا قبل از این، هیچگاه قهرمان آسیا نشده بود و این روز باشکوهی برای شماست. راستش همسر من تجربیات زیادی در قهرمانی با تیم های مختلف دارد اما این قهرمانی به دلیل جوی که در ورزشگاه می بینم، یکی از زیبا ترین موفقیت های ماست. امیدوارم خولیو بتواند با تیمش به المپیک هم صعود کند.»

همسر ولاسکو درپایان درباره مردم ایران هم گفت: «راستش من در اروپا هم هیچ وقت چنین جمعیتی را ندیدم که این طور پر هیجان به تماشای بازی والیبال بیایند. سالن جای خالی ندارد و صدا این قدر زیاد است که حرف های هم را خیلی سخت می شنویم. راستش در مدتی که اینجا بودم ، همه چیز برایم جالب بوده. مردم برخورد خیلی خوبی با ما دارند. خیلی گرم و دوست داشتنی هستند. راستش من که خیلی راضی هستم.»
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15532

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]