4

بررسی کامل کارنامه قطبی در لیگ ژاپن +عکس و جدول

  • کد خبر : 155597
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

کارنامه‌ای که نشان می‌دهد ژاپنی‌ها بر خلاف ایرانی‌ها خیلی صبور هستند!

 افشین قطبی مرداد ماه سال جاری از سرمربیگری شیمیزو اخراج شد تا پرونده این مربی بعد از ۳ سال و نیم حضور در این کشور بسته شود. به بهانه شایعه سرمربیگری او در پرسپولیس بد ندیدیم سری به کارنامه این مربی در ژاپن بزنیم؛ کارنامه ای که نشان می دهد ژاپنی ها بر خلاف ایرانی ها خیلی صبور هستند! با مروری بر ریز عملکرد قطبی شاید بهتر بتوانید در مورد این مربی و نتایج حضورش در فوتبال ژاپن قضاوت کنید. نظر خودتان را با ما هم در میان بگذارید
۲۰۱۱
قطبی در اولین فصل حضورش در شیمیزو، با این تیم به مقام دهمی جی لیگ رسید و در جی لیگ کاپ هم تا مرحله دوم بالا آمد. او در این سال شیمیزو را به یک چهارم نهایی جام امپراطوری هم رساند.
۲۰۱۲
شیمیزو در سال ۲۰۱۲، به مقام نهمی جی لیگ رسید تا یک پله صعود در کارنامه قطبی به ثبت برسد. این مربی در فصل ۲۰۱۲، شیمیزو را به فینال جی لیگ کاپ رساند اما با شکست در دیدار پایانی به مقام نایب قهرمانی رسید تا اولین و آخرین عنوانش را در ژاپن کسب کرده باشد. شیمیزو در این سال تا مرحله یک هشتم نهایی جام امپراطوری هم بالا آمد اما در نهایت از دور این رقابت ها کنار رفت.
۲۰۱۳
رتبه نهمی شیمیزو در جی لیگ، در فصل ۲۰۱۳ هم تکرار شد. در این فصل تیم قطبی در همان مرحله اول جی لیگ کاپ حذف شد و در جام امپراطوری هم تا مرحله یک هشتم بالا آمد.
۲۰۱۴
قطبی از ۱۷ بازی ابتدایی جی لیگ در فصل ۲۰۱۴، تنها ۲۱ امتیاز گرفت تا در نهایت از شیمیزو اخراج شود. این اتفاق در حالی رخ داد که تیم قطبی از جی لیگ کاپ هم حذف شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155597

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]