4

یک جریانی در جامعه وجود دارد که می‌خواهد بدحجابی و بعضاً بی‌حجابی را در جامعه به صورت سازمان یافته رواج دهد

  • کد خبر : 1558
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۲

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب با اشاره به اهمیت فراوان حیا در دین، اظهار داشت: حیا یکی از مهمترین هنجارها در جوامع است و قوی‌ترین راه برای تهاجم به دین در جوامع، مورد هجوم قراردادن و آسیب به حیای افراد آن جامعه است * خمیر‌مایه دینداری، حیاست وی عنوان کرد: در روایات ما آمده است “من […]

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب با اشاره به اهمیت فراوان حیا در دین، اظهار داشت: حیا یکی از مهمترین هنجارها در جوامع است و قوی‌ترین راه برای تهاجم به دین در جوامع، مورد هجوم قراردادن و آسیب به حیای افراد آن جامعه است
* خمیر‌مایه دینداری، حیاست

وی عنوان کرد: در روایات ما آمده است “من لا حیاء له لا دین له ” بدین معنا که کسی که فاقد حیا شود، اصلاً دین نخواهد داشت و خمیر‌مایه دینداری حیاست.

افق – فارس:این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: قوی‌ترین راه برای تهاجم به دین در جوامع، مورد هجوم قراردادن و آسیب به حیای افراد آن جامعه است که در این صورت دین دچار آسیب‌ می‌شود و پیامد آن آسیب‌های اجتماعی فراوانی است که امروز گریبانگیر غرب شده است.

وی با بیان اینکه غرب برای آنکه دین را کنار بگذارد ابتدا حیا را در جوامع غربی هدف قرار داده‌ است، گفت: جوامع غربی نخست دارای حجاب، حدود و مرز‌هایی بودند؛ آغاز تهاجم فرهنگی از غرب آغاز شد و بعد از دوره رنسانس، حیا مورد هدف قرار گرفت.

حجت‌الاسلام طائب اضافه کرد: با هدف قرار دادن حیا، دین در جوامع غربی از بین رفت و امروز ناهنجاری‌هایی به دلیل از بین رفتن دین در این جوامع قابل مشاهده است.

وی عنوان کرد: هر یک از ادیان الهی چارچوب‌های ذاتی را در جوامع انسانی رعایت می‌کنند که این امر از انهدام جوامع جلوگیری می‌کند؛ با از بین رفتن این اصول و چارچوب‌ها امروز با جوامعی روبرو هستیم که زندگی تک نفره و طلاق در سریال‌های و فیلم‌های سینمایی آنها نمایان است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: تقریباً در جوامع غربی سریال و فیلمی نیست که در آن زن و مرد زندگی تنها نداشته باشند.

وی ادامه داد: جامعه ما جامعه‌ای دینی است آن هم دین کامل اسلام که شاهد پیشرفت‌های خود بر اساس اسلام بودیم، چنین موضوعی برای استکبار پدیده بسیار شومی بوده است و به همین دلیل می‌خواهد این جامعه را بر هم زند؛ بر این اساس حیا را مورد هدف قرار داده است و ما هم با تمام قوا باید از انهدام، ضعف و سستی حیا در جامعه‌مان جلوگیری کنیم.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه بیان کرد: برای این امر باید کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی فرهنگی صورت گیرد، زنان ما مسلمان هستند و بسیاری‌ از آنها اگر دچار آسیب‌های بد‌حجابی می‌شوند، به دلیل بی‌اطلاعی‌ است و سستی‌هایی که برایشان پیش می‌آید، با اقدامات فرهنگی برطرف می‌شود.

*رگه‌هایی از رواج سازمان‌یافته بی‌حجابی در جریان انحرافی است

وی تأکید کرد:‌ اما یک جریانی در جامعه وجود دارد که می‌خواهد بدحجابی و بعضاً بی‌حجابی را در جامعه به صورت سازمان یافته رواج دهد که رگه‌هایی از آن را هم در جریان انحرافی مشاهده می‌کنیم؛ هدیه ‌دادن به بعضی‌ از هنرپیشه‌های کذایی و ارتباطات ساده و آسان بین زن و مرد از جمله شکل‌های غیر معمولی است که به صورت سازمان ‌یافته تبلیغ می‌شود و وظیفه نیروی‌ انتظامی است تا با آن برخورد کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1558

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر