2

تل‌آویو آماده است در خصوص تبادل زمین با فلسطینیان امتیازات دردناکی بدهد.

  • کد خبر : 1566
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴

“بنیامین نتانیاهو ” شب گذشته در اظهاراتی به رسانه‌های خبری ایتالیا بار دیگر بر به رسمیت شناختن “دولت یهودی اسرائیل ” از سوی فلسطینیان و کنار گذاشتن جنبش حماس از دولت آینده فلسطین تاکید کرد. وی مدعی شد: اسرائیل آماده است که امتیازات دردناکی ارائه کند و در زمینه تبادل زمین با فلسطینیان سخاوتمند باشد. […]

“بنیامین نتانیاهو ” شب گذشته در اظهاراتی به رسانه‌های خبری ایتالیا بار دیگر بر به رسمیت شناختن “دولت یهودی اسرائیل ” از سوی فلسطینیان و کنار گذاشتن جنبش حماس از دولت آینده فلسطین تاکید کرد.
وی مدعی شد: اسرائیل آماده است که امتیازات دردناکی ارائه کند و در زمینه تبادل زمین با فلسطینیان سخاوتمند باشد.

افق:وی همچنین گفت که به اسرائیلی‌ها گفته است که باید کشور فلسطینی در کنار اسرائیل را به رسمیت بشناسند و منتظر است که “محمود عباس ” رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز همین سخن را به ملت فلسطین بگوید.

این اظهارات نتانیاهو در حالی است که منابع صهیونیستی به نقل از پایگاه‌های خبری آمریکا گزارش دادند که “باراک اوباما ” رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای ممانعت از مراجعه فلسطینیان به مجمع عمومی سازمان ملل برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین، به نتانیاهو یک ماه مهلت داده است تا موافقت خود با ازسرگیری مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین بر اساس مرزهای سال ۱۹۶۷ را اعلام کند.

نتانیاهو در رأس یک هیئت بلندپایه روز شنبه به رم پایتخت ایتالیا رفت تا با “سیلویو برلوسکونی ” نخست‌وزیر ایتالیا دیدار و گفت‌وگو کند و در این دیدار سعی می‌کند مقام‌های این کشور به مخالفت با اعلام یکجانبه تشکیل کشور مستقل فلسطین در مجمع عمومی متقاعد کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر