3

نام نویسی در مدارس پایتخت ، اول تیر آغاز می شود.

  • کد خبر : 1583
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱

جواد مرتضی زاده در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: زمان نام نویسی مدارس از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ روزهای دوشنبه و چهارشنبه تا پایان شهریور تعیین شده است. وی گفت: دانش آموزان در همه پایه های تحصیلی به شکل اینترنتی نام نویسی می شوند و در میان پایه ها نیازی […]

جواد مرتضی زاده در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: زمان نام نویسی مدارس از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ روزهای دوشنبه و چهارشنبه تا پایان شهریور تعیین شده است.

وی گفت: دانش آموزان در همه پایه های تحصیلی به شکل اینترنتی نام نویسی می شوند و در میان پایه ها نیازی به اقدام اولیا دانش آموزان در مدارس نیست و مسئولان مدارس به شکل خودکار دانش آموزان را ثبت نام می کنند.

مرتضی زاده افزود: در پایه های ورودی مقاطع نیز بر اساس نشانی محل سکونت و تقسیم بندی ستاد ثبت نام مناطق ، دانش آموزان باید از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با درج کد ملی خود ، نام نویسی کنند.

رئیس بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران همچنین گفت: بازرسان این اداره با حضور در مدارس بر روند نام نویسی نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی می کنند .

وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ثبت نام به مدارس ابراز امیدواری کرد مدیران مدارس مانند سال های گذشته طبق این شیوه نامه اقدام کنند.

مرتضی زاده گفت: البته نظارت بر نام نویسی در مدارس دولتی از چندی قبل آغاز شده است زیرا در برخی از این مدارس ، آزمون ورودی برگزار شده است و دانش آموزان پیش ثبت نام شده اند.

وی با اشاره به اجرای مقدمات نظارت بر نام نویسی در مدارس دولتی افزود: در این بخش نیز نظارت بر تشکیل ستادهای ثبت نام در مناطق آموزش و پرورش آغاز شده است .

مرتضی زاده برگزاری جلسات مختلفی برای ناظران ثبت نام را از دیگر اقدامات دانست و اضافه کرد: برنامه ناظران به آنان ارائه شده است و هر یک از ناظران می دانند تا پایان تابستان از چه تعداد و کدام مدارس باید بازدید کنند.

وی گفت: حدود ۱۰درصد ظرفیت ثبت نام هر مدرسه به عنوان سهمیه قبولی های شهریور در نظر گرفته شده است و دانش آموزانی که در امتحانات خرداد قبول نشده و ثبت نام نکرده اند هیچ نگرانی برای نام نویسی نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1583

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر