به گزارش سایپا نیوز، مهندس مدنی پس از بازدید و گفتگو با مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: امسال برنامه و توان ، برای بهترین خدمات به مشتریان بسیج میشود و سعی میکنیم حالا که به بهترین استانداردها دست یافته ایم برای برآوردن انتظارات مشتریان خود بهترین خدمات را در پکیچ های مختلف ارائه نماییم تا خدمات را در زمان مورد نیاز مشتریان همراه با احترام و اکرام ارائه شود.
در این بازدید بخشی از برنامه های کاری در حال انجام امور مشتریان تشریح شد و طبق گزارش های ارائه شده ، در ایام نوروز تمام نیازهای قطعات ویژه مشتریان که بیش از ۱۹۰۰ قطعه بوده ظرف کمتر از ۲۴ ساعت در محل مشتریان از سیستم VOR سایپا یدک ارسال گردیده است.
همچنین در ایام تعطیلات نوروز توسط نمایندگان سایپا در سراسر کشور تعداد ۱۲۸۳۱ نفر ساعت خدمات به مشتریان ارائه گردیده است.