2

دستگاه قضا بنای هیچ گونه اغماضی برای رسیدگی به تخلفات هیچ کسی را ندارد.

  • کد خبر : 1586
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱

معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا بنای هیچ گونه اغماضی برای رسیدگی به تخلفات هیچ کسی را ندارد. افق – خبر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در حاشیه مراسم شهدای موتلفه در جمع خبرنگاران در واکنش به سکوت محمود احمدی نژاد در نشست خبری اخیرش مقابل جریان انحرافی گفت: در مقابل انحراف نباید سکوت […]

معاون اول قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا بنای هیچ گونه اغماضی برای رسیدگی به تخلفات هیچ کسی را ندارد.

افق – خبر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در حاشیه مراسم شهدای موتلفه در جمع خبرنگاران در واکنش به سکوت محمود احمدی نژاد در نشست خبری اخیرش مقابل جریان انحرافی گفت: در مقابل انحراف نباید سکوت کرد. در مقابل انحراف باید اعلام موضع کرد.

وی افزود: سکوت مقابل جریان انحرافی غلط است؛ باید روشن کرد انحراف چیست. ابعاد این انحراف کدام است تا خدایی ناکرده جامعه به آن مبتلا نشود، هر انحرافی این طور است.

معاون رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: راهی که در آن مقابل جریان انحرافی کسی بگوید سکوت می کنم ناصواب است. راه انحراف این است که ابعاد انحراف را برای جامعه روشن کرد و هم جریان انحرافی را از مجموعه گردونه اجرایی کشور دور کرد تا خدایی نکرده آن ها به نظام آسیبی وارد نکنند.

وی که به اعلام آمادگی رییس جمهور مبنی بر رسیدگی به جرم نزدیکانش اشاره داشت گفت: قوه قضاییه بدون اغماض به هر نوع تخلف و جرمی که اعلام شود رسیدگی می کند و مردم عزیزمان یقین بدانند که دستگاه قضایی بنای هیچ گونه اغماض و مصامحه ای برای رسیدگی به تخلفات و خلاف قانون هیچ کسی را نخواهد داشت.

رئیسی همچنین در خصوص اقدامات قوه قضاییه در خصوص نامه شکایت مجلس در خصوص تخلفات دولت گفت: ما هر شکایتی که به ما برسد وظیفه قانونی داریم که رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی در ارتباط با هر گونه تخلف قانونی خود را موظف به رسیدگی می داند. ما معتقدیم کشور باید در مدار قانون بچرخد. کشور ما کشور انتخابات است. در انتخابات ممکن است یک سلیقه سیاسی بیاید و سلیقه قبلی برود ولی آنچه که در این رفتن و آمدن ها باید مدار باشد قانون است. اصولی داریم که هم موظف ایم به آن پایبند باشیم.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تخلف از هیچ کس پذیرفته نیست، گفت: به ویژه اینکه متخلف یک مسئول باشد. تخلف و خلاف قانون کردن بر همه ناپسند است و بر مسئول ناپسندتر است.

رئیسی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه یکی از نزدیکان فتنه خواستار لغو حصر سران فتنه شده اند گفت: من چنین اظهارنظری را نشنیدم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر