1

شهیدی که وصیت کرد برایش سنگ قبری نگذارند +تصویر

  • کد خبر : 158665
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

«محمد» وصیت کرده بود که برای مزارش، تا زمانی که مرقد ائمه مظلوم بقیع(صلوات الله علیهم) بازسازی نشده است، سنگِ مزاری قرار ندهند.

«محمد» وصیت کرده بود که برای مزارش، تا زمانی که مرقد ائمه مظلوم بقیع(صلوات الله علیهم) بازسازی نشده است، سنگِ مزاری قرار ندهند.
به گزارش فرجام، «محمد علی رباعی» به تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۷۴ شمسی در روستای «حاریص» (جنوب لبنان) متولد شد. او مانند بسیاری از هم سالانش، در نوجوانی به صفوف «مقاومت اسلامی لبنان»(شاخه ی نظامی «حزب الله لبنان») پیوست. با آغاز نبرد علیه «مزدوران سعودی» و پیروان «اسلام آمریکایی» در سوریه، «محمد» داوطلبانه به یگان های دفاع از حرم بانوی مقاومت، «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)»ملحق شد و با وجود سن کم، مصرانه در خطوط مقدم درگیری حضور پیدا کرد.

 

سرانجام در روز ۲۲ تیر ۱۳۹۳ شمسی (برابر با ۱۵ رمضان ۱۴۳۵ قمری) «محمد علی رباعی» پس از نبردی جانانه که به هلاکت بیش از ۱۵ تروریست وهابی منجر شد، با اصابت ده ها گلوله به پیکرش، در سن ۱۹ سالگی، پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» نهاد.
«محمد» وصیت کرده بود که پیکرش را در آرامستانِ «روضه الشهیدین»(واقع در «بیروت») به خاک بسپارند و تا زمانی که مزار ائمه مظلوم بقیع(صلوات الله علیهم) بازسازی نشده است، سنگِ مزاری قرار ندهند.

در تصویری که پیش رو دارید، نمایی از تربت پاک شهید «محمد علی رباعی» در «روضه الشهیدین» دیده می شود که وصیتِ او بر سنگی حک شده و بر فراز آن نصب شده است:

 

 
روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلندپروازش

صلوات
عقیق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158665

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]