5

قلعه‌نویی: اگر درخشان جای برانکو بود اعدامش می کردند

  • کد خبر : 159720
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

سر مربی استقلال گفت: تا آخرین روز برای قهرمانی تلاش می کنیم و این بازی هم یکی از کلید‌های قهرمانی است.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پدیده ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت هوادار استقلال گفت: در این چند هفته که بازی‌ها را تماشا می‌کنم انصافا مستحق باخت نبوده‌ایم و نتایجی که گرفته‌ایم باید خیلی بهتر می‌بود.پدیده تیم بسیار خوبی است و مربی خوبی دارد اما ما در ۲ سال گذشته و بخصوص امسال تمامی نفرات خودمان را نداشتیم.

وی افزود: خسرو حیدری برگشته و میلاد فخرالدینی محروم است. بازیکنان من هفته گذشته واقعا تمرینات بسیار خوبی انجام دادند و امیدوارم فردا ۳ امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌تان می‌تواند قهرمان شود یا خیر گفت: ما تا آخرین لحظه باید بجنگیم و روز گذشته هم به بازیکنان خسته نباشید گفتم و این مسابقه هم می‌تواند یکی از کلیدهای قهرمانی باشد.

وی تاکید کرد: یعقوب کریمی را به دلیل مصدومیت نداریم و به قول یک بزرگی از روزی که قهرمان شدیم آب خوش از گلویمان پایین نرفت.

سرمربی تیم استقلال در خصوص نتیجه نگرفتن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: البته این موضوع به من ارتباطی ندارد ولی برخی از قلم‌ به دستان باعث شدند فوتبال ما به این حال و روز بیفتد مثلا برانکو مربی خوبی است ولی پرسپولیس ۳ گل خورده و حالا به او حمله می‌کنند.من سه روز در برلین با برانکو بودم و انصافا او مربی خوبی است. من سال گذشته هم گفتم کشورهای عربی برای بازیکنان خود میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند.سوال من این است چرا ما چنین هزینه‌هایی را انجام نمی‌دهیم مثلا ما برای یک مسابقه باید چند پرواز را عوض کنیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: مثلاً اگر رسانه ملی به موقع به تعهداتش در قبال سازمان لیگ عمل کند مطمئنا فوتبال ما پیشرفت می‌کند. ۱۰ سال پیش گفتم زمین‌های ما به درد فوتبال نمی‌خورد ولی آقایان عمروعاصی گفتند من می‌خواهم ایراد بگیرند.

قلعه‌نویی تاکید کرد از فوتبال حمایت درست و حسابی نمی‌شود و فوتبال شده است خار چشم برخی آقایان، خود من ۷ماه است یک ریال نگرفته‌ام همین حالا می‌گویم سال گذشته ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون قرار داد بستم ولی خیلی از آن را طلب‌کار هستم حتی به بازیکنانمان ۷ ماه است پول نداده‌ایم و از دوستانم برای بازیکنان سکه گرفته‌ام.

سرمربی استقلال تاکید کرد در فوتبال اروپا آنها حق پخش دارند ولی در اینجا قانون اساسی ما اجازه نمی‌دهند باشگاه‌ها حق پخش داشته باشند مثلا همین عمروعاصی‌ها اگر حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس بود در میدان آزادی اعدامش می‌کردند هدف این آقایان خار کردن ایران و ایرانی است دیدید دراین چند مدت چه شوهایی را اجرا کردند و چه نظرسنجی‌های انجام شد.

وی افزود: در این مدت چیزی که در شان و شخصیت خودشان و خانواده‌شان بود به من نسبت می‌دادند پرسپولیس روز گذشته باخته ولی نه برانکو مقصر است و نه بازیکنان وقتی بازیکن پولش را نگیرد همین اتفاقات رخ می‌دهد اگر به قشنگی‌های فوتبال نگاه کنیم انصافا از آن لذت می‌بریم به اعتقاد من باشگاه‌های آسیا خیلی راحت‌تر از لیگ است.

فارس/من در بازی استقلال و الشباب دقیقه ۸۰ می‌خواستم تعویض کنم و نیمکتم را دیدم ولی کسی روی نیمکت نبود همین تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کرد یک بازیکنش به اندازه بودجه کل باشگاه پرسپولیس بود متاسفانه یکسری از افراد قلم به دست هستند و باعث شدند فوتبال ما به این حال و روز بیفتد و همه این افراد را می‌شناسند.

سر مربی استقلال در پایان نشست خبری وقتی علیرضا مرزبان را دید خطاب به خبرنگاران گفت: ما چند روز در مشهد بودیم که دوستان ما در باشگاه پدیده نهایت همکاری را با ما انجام دادند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر