2

ابعاد دیگری از رسوایی اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 16116
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۳۸

ابعاد دیگری از فساد و رسوایی اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی فاش شد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم اشغالگر در گزارشی در خصوص رسوایی اخلاقی یکی از مسئولان نظامی ارتش این رژیم، گفت: سروان ایکس یکی از فرماندهان گردان چترباز ، به تجاوز به سربازان تیپ تحت فرماندهی […]

ابعاد دیگری از فساد و رسوایی اخلاقی در ارتش رژیم صهیونیستی فاش شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم اشغالگر در گزارشی در خصوص رسوایی اخلاقی یکی از مسئولان نظامی ارتش این رژیم، گفت: سروان ایکس یکی از فرماندهان گردان چترباز ، به تجاوز به سربازان تیپ تحت فرماندهی خود متهم شده است. مادر یک سرباز اسرائیلی گردان چترباز که از سوی فرمانده این گردان مورد آزار و اذیت قرار گرفته، در گفتگوی تلفنی با کانال ده تلویزیون رژیم اشغالگر اظهار داشت فرزندم به من اطلاع داد که به دست یکی از مسئولان نظامی در ارتش مورد آزار و اذیت قرار گرفت.
حمزه بشتاوی کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در بررسی این گزارش در گفتگو با برنامه این هفته العین الاسرائیلیه  (از نگاه رسانه های اسرائیل) شبکه خبری العالم تصریح کرد محافل رسانه ای رژیم اشغالگر هر از گاهی گزارشهای متعددی در خصوص پدیده انحطاط اخلاقی و شیوع مصرف مواد مخدر بین سربازان اسرائیلی منتشر می کنند. وی افزود: بسیاری از جامعه شناسان رژیم اشغالگر براین باورند که این آسیب ها نشانگر از هم پاشیدگی اصول این رژیم می باشد. بشتاوی گفت: جامعه اسرائیل بدلیل ازهم گسیختگی و ناهنجاری اجتماعی از بحران آسیب های اجتماعی رنج می برد که فقدان امنیت فردی در جامعه اسرائیل به شیوع ناهنجاریهای اجتماعی دامن می زند. بی توجهی به اصول اخلاقی و گسترش فساد ، مانند آفتی جامعه صهیونیستی را فرا گرفته است ، تا جایی که حتی محافل نظامی رژیم اشغالگر که از ارکان این رژیم بشمار می رود، از ناهنجاریهای اخلاقی مصون نمانده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16116

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]