3

امیرقلعه نویی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید

  • کد خبر : 1612
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴

به گزارش مهر، امیرقلعه نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر باشگاه‌های ایران است امروز دوشنبه با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید تا هدایت این تیم را در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد. این در حالی است که مسئولان این باشگاه هنوز از جدایی فراز کمالوند خبری را اعلام نکرده اند. امیرقلعه نویی […]

به گزارش مهر، امیرقلعه نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر باشگاه‌های ایران است امروز دوشنبه با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید تا هدایت این تیم را در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد. این در حالی است که مسئولان این باشگاه هنوز از جدایی فراز کمالوند خبری را اعلام نکرده اند.

امیرقلعه نویی در روزهای گذشته یکی از سوژه‌های رسانه‌ها برای بازگشت به استقلال بود که پس از نشست با علی فتح الله زاده تاکید کرد که قصد بازگشت به جمع آبی‌پوشان را ندارد. از سوی دیگر مسئولان باشگاه سپاهان نیز با تاکید بر رعایت کردن سقف قرارداد برای فصل آینده، باعث جدایی قلعه نویی از این تیم شدند.

در مورد مبلغ توافقی باشگاه تراکتورسازی با امیرقلعه نویی اظهار نظر رسمی صورت نگرفته است اما برخی منابع غیررسمی از ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان پیش قرارداد این مربی یاد می کنند که در صورت کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و یا کسب سهمیه آسیایی ۲۰۰ میلیون تومان نیز به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد. این در حالی است که گفته می شود رقم پیشنهادی قلعه نویی بالای یک میلیارد تومان بوده است.

با وجود توافق نهایی امیرقلعه نویی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی هنوز قرارداد نهایی امضا نشده اما این امر مراحل نهایی خود را طی می کند و بزودی این قرارداد امضا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر