3

دولت حق دارد نیروهایی که ضعیف هستند را جابجا کند

  • کد خبر : 161316
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

رییس فراکسیون رهروان ولایت معتقد است نگاه دولت نگاه کار کردن و عمل کردن است و اگر ارزیابی از عملکرد وزرا و مدیران دولتی صورت می‌گیرد باید به دور از نگاه پوپولیستی و مبتنی بر واقعیت باشد.

زمزمه تغییر در کابینه دولت یازدهم در حالی بالا گرفته است، که برخی مقامات ارشد دولت طی چند روز اخیر این موضوع را رد و آن را جوسازی رسانه ای عنوان کرده اند.
ماجرای ترمیم کابینه نخستین بار از سوی حسام الدین آشنا یکی از مشاوران حسن روحانی مطرح شد و وی از احتمال تغییر برخی وزرا و استانداران خبر داد. هرچند وی بعد عنوان کرد که این برداشت شخصی وی است. اظهارات دوپهلوی نوبخت مبنی براینکه جابجایی در کابینه حق رییس جمهور است نیز بر این آتش دمید تا در نهایت نهاوندیان روز گذشته هرگونه تغییر در کابینه را رد کرد. امروز نیز سخنگوی دولت عنوان کرد جابجایی استانداران و وزرا در دستور کار دولت نیست.
در همین راستا کاظم جلالی،ریس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در مورد نیاز به تغییرات در دولت به خبرنگار نامه نیوز گفت: امور دولت را بهتر است به خود دولت واگذار کنیم تا خودشان تصمیم بگیرند، اگر نیروهایی هستند که ضعف دارند بهتر است جابجا شوند، در نهایت این را باید خود دولت ارزیابی کند.
وی اظهار داشت: مجلس هم قاعدتا نظارت دارد و اگر جاهایی نقصان هایی ببیند آن را به مسئولان متذکر می شود.
رییس فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه دولت خوشبختانه در مجموع تمام سعی و تلاش خودش را برای توسعه و برقراری آرامش در کشور انجام می دهد، گفت: نگاه دولت نگاه کار کردن  و اقدام کردن ان هم در شرایط سخت و مشکلات است، اینکه همه بخواهند در این شرایط راضی باشند قطعا چنین چیزی امکانپذیر نیست ولی باید کلان عملکرد دولت را مورد توجه قرار داد.
وی تاکید کرد: ارزیابی  عملکرد مدیران و وزراء باید دقیق و سنجیده باشد ارزیابی پوپولیستی هم در این موارد روا نیست. تلاش دولت در تمامی زمینه ها قابل مشاهده است و ارزیابی ها نیز باید همراه با واقعیت باشد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر