1

تقدیر از دادگستری خراسان رضوی در برخورد با موسسات مالی

  • کد خبر : 161373
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

دادستان کل کشور گفت: با اجرای قانون اجرایی آیین دادرسی کیفری جدید در آستانه تحول بزرگی در نظام دادرسی کشور هستیم و دادسراهای عمومی و انقلاب در این زمینه نقش مهمی دارند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در یازدهمین همایش دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌های سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: تمامی مسئولان موظف به اجرای دقیق قانون هستند و برخورد با قانون‌شکنان به‌ویژه در عرصه زمین‌خواری، اراضی ملی و منابع طبیعی از اولویت‌های دادستانی کل و دادسراهای عمومی و انقلاب در سال ۹۴ است.

دادستان کل کشور گفت: با اجرای قانون اجرایی آیین دادرسی کیفری جدید در آستانه تحول بزرگی در نظام دادرسی کشور هستیم و دادسراهای عمومی و انقلاب در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی افزود: مسئله برخورد با زمین‌خواری در تاکیدات مقام معظم رهبری است و باید به صورت ویژه مورد توجه دادستان‌ها قرار گیرد و فرمایشات  ایشان حجت برای تمامی مسئولان را تمام کرد.

دادستان کل کشور گفت: شناخت حق، فهم شجاعانه، رعایت قانون و تقوای الهی و زمان‌شناسی از جمله نکاتی است که باید سرلوحه اقدامات دادستان‌های عمومی و انقلاب قرار گیرد.

رئیسی اظهار کرد: با هرگونه تغییر کاربری و تصرف در اراضی ملی و منابع طبیعی باید در چارچوب قانون برخورد شود.

وی گفت: برخورد با زمین‌خواران و همچنین کسانی که در انجام ماموریت و مسئولیت قانونی خود در حفظ بیت‌المال کوتاهی می‌کنند باید به صورت توامان مورد توجه دادستان‌ها قرار گیرد.

دادستان کل کشور بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی، برخورد با زمین‌خواران و موسسات مالی و شرکت‌های متخلف در استان خراسان رضوی توسط دادگستری به انجام رسیده است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161373

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]