1

ترابیان:از اینکه از ما حمایت می کنید دستان شما را می بوسیم

  • کد خبر : 16275
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۹

عباس ترابیان در ابتدای نشست هم‌اندیشی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این نشست برای آشنایی بیشتر سرمربیان تیم‌های لیگ برتری با سرمربی تیم ملی و ایجاد بستری مناسب برای پرورش بازیکنان تیم ملی برگزار می شود. افق :وی افزود: بنده به عنوان فرد کوچکی از جامعه فوتبال که در حال همکاری […]

عباس ترابیان در ابتدای نشست هم‌اندیشی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این نشست برای آشنایی بیشتر سرمربیان تیم‌های لیگ برتری با سرمربی تیم ملی و ایجاد بستری مناسب برای پرورش بازیکنان تیم ملی برگزار می شود.

افق :وی افزود: بنده به عنوان فرد کوچکی از جامعه فوتبال که در حال همکاری با تیم ملی هستیم، اعلام می کنم برای حمایت و پشتیبانی از تیم ملی این مسئله لازم است که تفکرات فنی مربیان لیگ برتری با مربیان تیم ملی به هم نزدیک و نزدیک‌تر شود. به همین دلیل در این نشست هم‌اندیشی با هم به بحث و گفتگو بپردازید تا اتفاق مثبتی برای فوتبال ایران رخ دهد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: این جلسه قرار بود چندی پیش برگزار شود اما به علت برنامه‌های سنگین تیم ملی فرصت برگزاری آن فراهم نشد ولی امیدوارم نتایج این جلسه پربارتر از آن باشد که تصورش را می کردیم.

ترابیان با ابراز امیدواری از اینکه با همکاری نزدیک مربیان تیم‌های لیگ برتری با اعضای کادر فنی تیم ملی شانس موفقیت این تیم افزایش یابد، تصریح کرد: اگر تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کند تنها کی‌روش و همکارانش موفق نبوده‌اند بلکه دست‌های پنهانی که شاید هیچ وقت از آنها صحبت نمی شود که همان مربیان لیگ برتری و عوامل دیگر فوتبال هستند در این موفقیت نقش داشته‌اند.

وی در پایان گفت: از اینکه از ما حمایت می کنید از شما متشکریم و دستان شما را می بوسیم و امیدواریم این جلسه هر چه پربارتر برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر