1

مذاکره استقلال با ۴ گزینه سرمربیگری آبی ها

  • کد خبر : 162880
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

مذاکرات ما بعد از پایان فصل نقل و انتقالات آغاز شده و فکر می‌کنم حداکثر فردا یا دوشنبه صبح اعضای هیات مدیره و همچنین سرمربی استقلال را معرفی کنیم.

بهرام افشارزاده در مورد پلمپ باشگاه استقلال گفت: ساختمان باشگاه استقلال مسکونی بوده و تبدیل به ساختمان اداری شده که باید ۷۰۰ میلیون تومان برای تغییر این کاربری پرداخت شود. شهردار منطقه دو مساعدت لازم را داشته است و حداکثر این پرداخت‌ باید هرچه سریع‌تر انجام شود اما به دلیل مشکلات مالی که باشگاه داشت توان پرداخت قسط اول را نداشتیم.

وی ادامه داد: امروز با مسئولان شهرداری صحبت کردیم و قرار شد از هفته آینده قسط اول این پرداخت انجام و مشکل باشگاه استقلال هم حل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم گفت: مذاکرات ما بعد از پایان فصل نقل و انتقالات آغاز شده و فکر می‌کنم حداکثر فردا یا دوشنبه صبح اعضای هیات مدیره و همچنین سرمربی استقلال را معرفی کنیم. اعضای کادر سرپرستی و مربی هم تا پایان هفته مشخص و ابلاغ‌ها به آنها انجام خواهد شد.

وی در مورد اینکه با منصوریان امروز جلسه‌ای برای حضور در استقلال داشته گفت: نه من امروز جلسه‌ای با ایشان نداشتم و در باشگاه نبودم و امروز در وزارت ورزش در محل کارم حضور داشتم. به جز منصوریان با چند مربی دیگر هم در حال صحبت هستیم.

افشارزاده در مورد اینکه گزینه‌های دیگر سرمربیگری استقلال چند نفر هستند گفت: به جز منصوریان با سه مربی دیگر در حال مذاکره هستیم. یک مربی خارجی و دو مربی ایرانی دیگر را هم مدنظر داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=162880

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]