2

سرمربی تیم ملی فوتبال بلاروس به دلیل شکست برکنار شد

  • کد خبر : 16366
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۶

سرگئی روماس رئیس فدراسیون فوتبال بلاروس گفت برند استانگ سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان این کشور به علت شکست در هدایت این تیم به مرحله نهایی رقابتهای جام ملتهای ۲۰۱۲ اروپا، برکنار شده است. به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، روسیه سفید آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا را امشب در مقابل […]

سرگئی روماس رئیس فدراسیون فوتبال بلاروس گفت برند استانگ سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان این کشور به علت شکست در هدایت این تیم به مرحله نهایی رقابتهای جام ملتهای ۲۰۱۲ اروپا، برکنار شده است. به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، روسیه سفید آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام ملتهای اروپا را امشب در مقابل تیم فوتبال رومانی برگزار خواهد کرد ولی حتی در صورت برنده شدن در این بازی نیز نخواهد توانست به عنوان تیم اول یا دوم گروه به مرحله بعد صعود کند.

روسیه سفید هم اکنون دوازده امتیاز از ۹ بازی دارد و بهترین نتیجه ای که می تواند به دست آورد، دستیابی به مقام سوم بعد از فرانسه و بوسنی است. احتمالا آخرین بازی تیم بلاروس با مربی گری استانگ روز سه شنبه آینده در دیدار دوستانه با لهستان خواهد بود که یکی از دو میزبان رقابتهای یورو ۲۰۱۲ است. استانگ مربی گری را از سال ۱۹۷۰ آغاز کرد و تاکنون سابقه مربی گری تیم های متعددی مانند آلمان شرقی و عراق را داشته است.

وی از سال ۲۰۰۷ سرمربی تیم بلاروس بوده است.

وی توانست تیم بلاروس را در ماه فوریه امسال تا رده سی و ششم جهانی بالا بکشد ولی اکنون این تیم در رتبه پنجاه و شش جهانی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16366

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر