4

ولادمیر پتروویچ :ویدیچ بهترین مدافع ماست

  • کد خبر : 16464
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶

لوبومیر فیسا هافبک تیم ملی صربستان به سبب مصدومیت بازی تعیین کننده و آخر این تیم مقابل اسلوونی در روز سه شنبه درچارچوب رقابتهای انتخابی یورو دو هزار و دوازده را از دست داد. فیسا – که در نیمه نخست بازی روز جمعه صربستان و ایتالیا موقعیت خوب گلزنی برای تیمش خلق کرد – به […]

لوبومیر فیسا هافبک تیم ملی صربستان به سبب مصدومیت بازی تعیین کننده و آخر این تیم مقابل اسلوونی در روز سه شنبه درچارچوب رقابتهای انتخابی یورو دو هزار و دوازده را از دست داد. فیسا – که در نیمه نخست بازی روز جمعه صربستان و ایتالیا موقعیت خوب گلزنی برای تیمش خلق کرد – به سبب مصدومیت از ناحیه قوزک پا در بین دو نیمه از ادامه بازی بازماند. ولادمیر پتروویچ سر مربی تیم ملی صربستان گفت نمانیا ویدیچ مدافع نیز شانس کمی برای حضور در این بازی دارد. این بازیکن تیم فوتبال منچستر سیتی انگلیس که از ماه اوت با مصدومیت ساق پا دست و پنجه نرم می کند برای بازی مقابل اسلوونی آماده نخواهد بود. پتروویچ در جمع خبرنگاران گفت: فکر نمی کنم فیسا بتواند یکشنبه با ما به اسلوونی بیاید.

به سبب مصدومیت قوزک پایش مجبور شدم در بازی مقابل ایتالیا در بین دو نیمه او را تعویض کنم.

به گزارش خبرگزاری رویترز از بلگراد، او افزود: ویدیچ بهترین مدافع ماست و نتوانستیم در بازی مقابل ایتالیا از او استفاده کنیم.

قرار دادن او در ترکیب تیم در بازی با اسلوونی بستگی به شرایط جسمانی اش دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16464

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]