3

پیشنهاد تشکیل مجمعی از نیروهای موجه و اصیل انقلاب

  • کد خبر : 16542
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۹:۴۵

یک عضو ائتلاف آبادگران جهادی در مورد پیشنهاد برخی از سیاسیون مبنی بر تشکیل مجمعی از نیروهای موجه و اصیل انقلاب گفت: اصل این پیشنهاد بسیار معقول و منطقی است و ما باید به این نقطه برسیم، ولی در حال حاضر با توجه به افراط و تفریط‌هایی که از سوی برخی از افراد صورت می‌گیرد، […]

یک عضو ائتلاف آبادگران جهادی در مورد پیشنهاد برخی از سیاسیون مبنی بر تشکیل مجمعی از نیروهای موجه و اصیل انقلاب گفت: اصل این پیشنهاد بسیار معقول و منطقی است و ما باید به این نقطه برسیم، ولی در حال حاضر با توجه به افراط و تفریط‌هایی که از سوی برخی از افراد صورت می‌گیرد، تحقق این موضوع امری سخت و دشوار است.

علی دورانی با بیان این‌که برای این‌که مجلس قانونگذاری قوی و نهادهای اجرایی مستحکم داشته باشیم، تشکیل مجمعی از نیروهای موجه و اصیل انقلاب بسیار مهم است، افزود: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود بر جذب حداکثری تاکید کردند و از طرف دیگر با توجه به شرایط منطقه و تحولاتی که رخ داده بر اهمیت وحدت و نیاز هر چه بیشتر کشور به این موضوع تاکید کرده‌اند و به نظر می‌رسد که راه‌حل تحقق این موضوع این است که عقلا بنشینند، مجمعی را با نگاه فراحزبی و جناحی تشکیل دهند که فقط به منافع ملی توجه کند.

وی همچنین اظهارداشت: متاسفانه در شرایط موجود سیاسی کشور ما نمی‌توانیم چنین مجمعی را شکل بدهیم، چرا که با افرادی تندرو مواجه هستیم که با مطلق‌نگری در پی این هستند که سهم بیشتری از سیاست ببرند و با روش‌های مختلف و ابزارهایی که در اختیار دارند به دنبال سهم‌خواهی هستند و افراد منطقی و موجه را مورد تخریب قرار می‌دهند و آنها تمایلی ندارند که در کشور تعادل به وجود آید؛ چرا که در چنین شرایطی منافع آن‌ها به خطر می‌افتد.

وی با بیان این‌که این افراد تندرو با تخریب و بی‌اخلاقی مانع ایجاد وحدت در کشور می‌شوند، گفت: ما در چند سال اخیر شاهد فعالیت‌های این افراد بوده‌ایم. آن‌ها فضای دو قطبی ایجاد می‌کنند و جامعه را از وحدت دور می‌کنند و متاسفانه برخی از بزرگان نیز با تحلیل‌های نادرست به چنین افرادی فرصت برای فعالیت هر چه بیشتر داده‌اند.

وی خاظرنشان کرد: اگر مجمعی از نیروهای موجه و اصیل انقلاب تشکیل شود، اولین هدف آن، جلوگیری از افراط و تفریط در کشور خواهد بود.

دورانی افزود: اگر بزرگان و مراجع و موجهین انقلاب در صحنه حضور پیدا کنند و جلو بیایند کسانی که به دنبال افراط و تفریط هستند عقب‌نشینی می‌کنند .

وی گفت: به دنبال تشکیل چنین مجمعی ما شاهد شکل‌گیری فضای منطقی و وحدت‌آفرین در کشور خواهیم بود و در واقع شاخصه‌های منافع ملی و امنیت ملی تقویت می‌شود.

دورانی افزود: حضور بزرگان در این مجمع باعث می‌شود که حرکت این مجمع مستحکم‌تر باشد و کارهای بیشتری در راستای وحدت‌ آفرینی در کشور انجام می‌شود/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16542

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]